10% הנחה על כל האתר + משלוח חינם מעל 399 ₪

Search
Close this search box.

אלופציה – יומן החלמה איילת

שיער דליל - יומן החלמה טל

לפני כשנה גיליתי קרחת קטנה בראש בעת שהסתרקתי אחרי מקלחת, נבהלתי מאוד והבנתי שהאלופציה חזרה.
עברתי אלופציה לפני 15 שנה, אני מכירה איך זה מתחיל ואני גם יודעת כמה רע זה יכול להיות.
במשך ה15 שנה האלה כבר הספקתי לשכוח שזה קרה לי אבל הקרחת הקטנה הזאת הציפה לי הכל באחת.
קשה לתאר כמה זה נורא לחיות עם אלופציה, כמה נורא זה ללכת לישון בידיעה שאת לא יודעת איך תקומי בבוקר, בלי גבות, בלי ריסים, בלי שיער כלל. כמה זה נורא לחיות בהסתרה עם כיסוי ראש או קשת וכמה זה מגביל ומייאש.

אני חייבת להגיד שאני לגמרי בחורה רגילה לא יפה במיוחד, לא חתיכה במיוחד , בסדר כזאת והמחלה הזאת לא משנה איך את נראית,  תופסת אותך בבטן הרכה . שיער זו התגלמות הנשיות וכשהוא נושר, נושר איתו גם הביטחון העצמי וגם הדימוי העצמי נפגע.
כל תפיסת הנשיות מתערערת ועם כל כל הכיסויי ראש והקשתות , ההרגשה היא בעיקר של סיפור בלי כיסוי או במקרה הזה עם כיסוי עלוב ביותר .

התחלתי לחפש פתרונות באינטרנט ובד בבד לקבל זריקות סטרואידים לקרקפת,
ניסיתי מרפאים אלטרנטיביים, דיקור רגיל משחות ותרופות סבתא, כלום לא עזר, השיער המשיך לנשור במהירות מסחררת, עד מהרה מצאתי את עצמי עם קרחת ענקית שכבר לא הצלחתי להסתיר.
הגעתי אל מור באיחור של כחצי שנה, ממצב של קרחת קטנטנה בקוטר של סנטימטר לקרחת ענקית שמכסה חצי ראש. מעבר לקרחת הייתי במצב נפשי גרוע מיואשת וחרדה מאוד. למודת נסיון רע וסקפטית לגבי הטיפול של מור, הרי כבר ניסיתי דיקור רגיל וזה לא עזר לי. מור הסבירה לי שזה לא דיקור רגיל זה דיקור מאוד ספציפי למחלה ונתנה לי הרגשה שאני לא לבד בסיפור הזה, היא איתי וננצח את זה ביחד.
אני מצידי לא עשיתי לה חיים קלים הייתי מאוד חרדה והיה קשה להרגיע אותי, מור הייתה אמפטית מכילה ותומכת כל הזמן נתנה תקווה שאצא מזה ושזה רק עניין של זמן.

למי שלא מכיר את מור או מתלבט אם לנסות והוא למוד סבל וחושש אני חייבת לספר שמור היא מטפלת נדירה ומעולה שילוב של אמפטיה, ידי זהב, לב זהב ומקצועיות, מומחית לאלופציה.
באמת מומחית .
ואני אישית ממליצה לכל מי שקורא את מה שכתבתי וסובל מאלופציה להתחיל טיפול מיידית אצל מור, כי כל יום במחלה הזאת הוא קריטי ואם הייתי מגיעה למור מייד ולא עוברת את כל דרך החתחתים שעברתי, הרבה מאוד סבל היה נחסך ממני.
אשמח לשוחח טלפונית עם מי שרוצה לשמוע עוד פרטים לגבי הטיפול.

ולך מור , אני חייבת להגיד שאת מטפלת מדהימה, מחוללת ניסים, אין עלייך !!
ידי זהב, לב זהב ומקצועיות ממדרגה ראשונה, אין לי מילים להודות לך על כל מה שעשית עבורי. מיליון תודות !!! החזרת אותי לחיים.

אוהבת ומעריכה מאוד,
איילת

את מוזמנת ליצור עמי קשר דרך האתר, דרך המייל שלי [email protected] או בטלפון 054-4611683 לקביעת פגישת טיפול אישית ומקצועית, להתייעצות, או פשוט לשיחת תמיכה והכוונה.

המוצרים שלי

נגישות
Search
דברו איתי
דברו עם מור
איך אפשר לעזור