10% הנחה על כל האתר + משלוח חינם מעל 399 ₪

Search
Close this search box.

אלופציה – יומן החלמה אייל

אלופציה - יומן החלמה אייל

להגיע לרגע הזה שאני יכול לצעוק בקול גדול – זה מאחורי!!!

אני אייל, בן 24 שעד לפני 8 חודשים לא ידע בכלל מזה אלופציה.

ביום בהיר אחד אתה מגלה שיש לך מחלה שנקראת אלופציה אראטה ואתה אפילו לא מבין מה פירוש הדבר.
מחלה שנובעת מסטרס, לחצים, עצבים.. אני? הבן אדם הכי רגוע בעולם – אז איך זה קרה לי?!

לראשונה כשגיליתי את מוקדי הקרחות בראשי, פניתי ישירות לטרם (מיון פרטי) וכן אני יודע כמה פטטי זה נשמע, אבל הייתי בטוח שהם יוכלו לייעץ לי איך לפתור את הבעיה הזו.
קיבלתי מהם את האבחנה שמדובר באלופציה אראטה – קיבלתי חום ! לא הבנתי מה זה ולא הבנתי איך אני אמור לטפל במחלה הזו. כולם טענו שאני בלחץ ושאני צריך להירגע. איך נרגעים במצב כזה כשנושר לך כל השיער ומכל כיוון?
ביום שאחרי מצאתי את עצמי מחפש והופך כל אתר אינטרנט בכדי לנסות למצוא טיפול למחלה. מאחר ואני בקבע, פניתי לרופא היחידה שישר הפנה אותי לטיפול בהזרקות סטרואידים שיכולים לעזור, אך יחד עם זאת יכולים גם לגרוע.

בנוסף, קיבלתי מרשם מהרופא לטיפות סטרואידים, וככה במהלך שבועיים שטיפלתי בעזרת הטיפות ראיתי שאין שיפור והשיער ממשיך לנשור בצורה אגרסיבית (4 מוקדי קרחות גדולים).
באותו יום דפדפתי באתר האינטרנט ואז מצאתי את מור אפריאט!!!
קראתי 5-6 יומני החלמה של אנשים שטופלו אצל מור והחלטתי גם אני להצטרף.

יצרתי קשר עם מור שהייתה מקסימה מההתחלה ודאגה לומר לי שהיא תעזור ושזה יעבור.

מהפגישה הראשונה ידעתי שאני בידיים טובות, ידעתי שהיא איתי, לטובתי ולא כמו כל השאר, שכל מה שמעניין אותם זה רק כסף ולא באמת הטיפולים.
בין כל טיפול וטיפול מור דאגה להרגיע, להצחיק ולומר שהכל בסדר, בין לבין היא סיפרה לי על הרבה סיפורי הצלחה ועל אנשים שהגיעו אליה במצבים גרועים משלי פי כמה וכמה ויצאו עם שיער מלא ושופע.

אני מודה שזה היה מסע לא פשוט נפשית עבורי אבל מור הייתה שם בשבילי, האמינה בי לאורך כל הדרך, היא דאגה שאגיע כל שבוע לטיפול מבלי לפספס אפילו פעם אחת ושילבה טיפולי דיקור יחד עם צימחי מרפא וכדורים שמעודדים צמיחה של שיער.
הדבר העיקרי שנראה לי בזכותו כל מי שמגיע למור יוצא מרוצה ובריא היא העובדה שיש לה כמות אדירה של סבלנות שבסופו של דבר היא זו שהביאה אותנו להצלחה.

האמנתי בה, סמכתי עלייה וידעתי שהיא תוציא אותי מזה ויהי מה!

הטיפולים נמשכו כחצי שנה, חצי שנה שבה הצלחתי להירגע, השיער התחיל לצמוח והמוקדים התחילו להיסגר.

היום אני כבר אחרי זה,
והכל בזכותה!

מור היקרה,
פשוט ת ו ד ה!!!
אין בפי מספיק מילים להודות לך על כל המאמץ, על כל הסבלנות שהקדשת לכל טיפול וטיפול, על שיחות המוטיבציה שהזרמת לאורך כל הדרך ועל כך שפשוט גרמת לי להאמין שאני אצליח לעבור את זה כמו גדול.
תודה לך שהצלת את השיער שלי!
למי שמעוניין ניתן לפנות למור ולקבל את מספר הטלפון האישי שלי – אייל.

את מוזמנת ליצור עמי קשר דרך האתר, דרך המייל שלי [email protected] או בטלפון 054-4611683 לקביעת פגישת טיפול אישית ומקצועית, להתייעצות, או פשוט לשיחת תמיכה והכוונה.

המוצרים שלי

נגישות
Search
דברו איתי
דברו עם מור
איך אפשר לעזור