10% הנחה על כל האתר + משלוח חינם מעל 399 ₪

Search
Close this search box.

אלופציה – יומן החלמה עמית

יומן החלמה עמית

מור היקרה … האמת שהזמן עובר והשיער צומח, זהו .. אפשר לומר את זה בפה מלא, אני אחרי!!!

ילדונת בת 21 שביום אחד מגלה מחלה חדשה… מחלה שמעידה על סטרס, על עצב/דכאון/חרדה שהייתה בגוף וביום אחד החליטה להתפרץ ולפגוע במקום הכי רגיש…
הרי איזה אישה לא חלשה מול השיער שלה? ופתאום לגלות קרחת באמצע הראש…? ואז עוד קרחת???
מכאן התחיל הסיוט,טלפונים,בדיקות, רופאי עור, רופאים מומחים, קריאת מאמרים רבים באינטרנט…
עד שבאחד מהמאמרים אלוהים החליט להנחית עליי ״מלאך״…
מלאך ששמו מור אפריאט ה א ג ד י ת !

מהפגישה הראשונה ידעתי שאני ביידים טובות,ידעתי שהיא איתי, לטובתי ולא כמו כל השאר שמה שמעניין אותם זה רק כסף ולא באמת הטיפולים.
מפעם לפעם הרגיעה, עודדה, צחקה במהלך הטיפול עצמו (למרות שאני עוד שנייה מתעלפת), מספרת על מקרי הצלחה ואומרת לי אוטוטו זה נגמר.. זה מאחורייך, יחס מסור שאין כמותו, מתחשבת ומנסה כמה שפחות ״לפגוע״ בשגרת היום יום.
כן, השקענו לא מעט מאמץ, הרי שום דבר לא בא ככה בקלות. צמחיי מרפא וטיפולים שלא פיספנו כן, אף לא אחד.

אבל היום ארבעה חודשים אחרי, אני מודה לאלוהים ולאחת והיחידה שנתנה לי את הכוחות להלחם ולעבור את זה ושבלעדיה שום דבר מזה לא היה קורה – אמא שלי !
ולך מור.. מיליון מילים לא יצליחו לתאר את ההרגשה, את התודה והערכה שיש לי כלפייך! את בן אדם מדהים ואנושי ומגיע לך להצליח!

תודה תודה תודה!

למי שמעוניין ניתן לפנות למור ולקבל את מספר הטלפון האישי שלי – עמית.

מצרפת כמה מילים מאמא שלי שליוותה אותי בכל התהליך וההתרשמות האישית שלה מהטיפול:
מור יקרתי מודה לך על כל הטיפולים המסורים ותשומת הלב הרבה שנתת לביתי – היית שם איתנו לאורך כל הדרך…
מלבד הטיפולים התעניינת כל הזמן איך עמית מרגישה והיית מעודדת אותי בכדי שאהיה שם בתור אמא.  עכשיו אני מבינה כמה חשובה התמיכה של המשפחה בטיפול – הפכת בעמית תקווה מטיפול לטיפול לימים חדשים של שמחה וצמיחה.

אין בפי מילים להודות לך על הדאגה, התמיכה, ההתחשבות, הייעוץ…. פשוט כל מה שיכולת להעניק מעצמך.  היית שם ב 100 אחוז  ולא חסכת במאומה.
אישה מדהימה, אני מאחלת לך עוד מיליוני הצלחות בתחום וזה מעבר למיליון שעברת וצלחת…
מאחלת לך שתמשיכי לשמח כל איש ואישה שנמצאים תחת טיפולך ואת מעולה בזה.

כל המילים שאכתוב מיותרות אילה יהיו מילים קטנות לעומת המעשים הענקיים שלך וזאת עובדה וזאת הוכחה …. אני מודה לבורא עולם  שבזמן הנכון נתן לי הכוונה להגיע אלייך ללא צל ספקות … ממליצה לכל המרפאים לשבת ולו ליום אחד אצלך במרפאה להביט בעיניים של המטופלים שלך ולהבין שככה המבט של המטופלים אמור להיות… מבט של תיקווה של אושר עילאי של הצלחה ממליצה להם לשבת יום אחד בנוכחותך וללמוד את קסם אישיותך והמגע שבידייך – מגע הזהב !!!

דעי שמעולם מעולם לא אשכח את מי שהייתה שם לצד ביתי בחורה צעירה בת 22 ועשתה אותה מאושרת להמשך הדרך בחייה אני כל כך אוהבתתת אותך ומעריצה אותך…

מור, מקווה להגיע אלייך רק לעוד חיבוק חם ואוהב ממך כי את מלאת אהבה עצומה אלף תודות לך ומגיע לך המון המון המון המון תודות… מבחינתי את יכולה לתת את המספר טלפון שלי לכל מטופלת חדשה שמגיעה אלייך מלאת פחדים ולאמר לה בפה מלא שגם אני וגם עמית נחזק אותם ונאמר להם שהפחדים האלה יארחו בדיוק דקה ולאחר שישבו איתך ויאזינו לך ויעברו את הטיפול הראשוני הפחדים האלה יהפכו לתיקווה ולאושר עד אין כץ.

את מוזמנת ליצור עמי קשר דרך האתר, דרך המייל שלי [email protected] או בטלפון 054-4611683 לקביעת פגישת טיפול אישית ומקצועית, להתייעצות, או פשוט לשיחת תמיכה והכוונה.

המוצרים שלי

נגישות
Search
דברו איתי
דברו עם מור
איך אפשר לעזור