10% הנחה על כל האתר + משלוח חינם מעל 399 ₪

Search
Close this search box.

אנדומטריוזיס גוף נפש והחלמה

יש ביכולתך להפחית משמעותית את הסימפטומים של אנדומטריוזיס, את היא בעלת השליטה היחידה על גופך, מוחך וחייך.
נכון, לא תמיד את בשליטה מלאה על כל מה שקורה בחייך, יש אירועים בחיים שמגיעים באופן מאוד לא צפוי, אבל רק לך אפשרות הבחירה כיצד להגיב ולהתמודד.
חלק מהדברים הפחות נעימים שקורים בחיינו כמו מחלות, הם הדרך בה מאותת לנו גופנו על חוסר איזון. יש נשים שתפתחנה אנדו’ בשל כשל או שיבוש במערכות הגוף וכתגובה למצבים.
אנדומטריוזיס יכול להופיע על רקע של מערכות יחסים לא תקינות: עם בן הזוג, ההורים, עם עצמך ומחוסר יכולת לממש את העצמי היצירתי שלך. דבר זה מוביל לחוסר איזון הורמונלי ולעיתים לדכאון, זה גם עלול לקרות בשל נושאים לא פתורים מהילדות שעדיין לא התמודדת איתם. יכול להיות שהגוף מגיב לסביבה עם אוויר מזוהם באיזור בו את גרה, יכול להיות כתוצאה ממצבי מתח מתמשכים, או שילוב של הרבה מאוד דברים קטנים שמתווספים זה לזה.

ובכל זאת, ללא קשר לטריגר החיצוני שגרם לאנדומטריוזיס לך יש את הכוח והיכולת הפנימית והנפשית יחדיו עם כוח הריפוי הטבעי של הגוף, להאבק במחלה.

הריפוי מאנדומטריוזיס דורש מחוייבות שלך לתהליך וכן זמן מספיק על מנת שכוח הריפוי של גופך יעבוד.  רובנו יכולים לרפא עצמנו לבד, התפקיד שלי הוא לעזור ולתמוך בך ובגופך בדרכים טבעיות.

עליך יהיה לעשות כמה שינויים בחייך, עלייך לשנות את תפיסת עולמך לגבי עצמך והמחלה. את צריכה לנקוט במחשבה חיובית ואמיצה. כן, “שקרי” את התת מודע שלך. הוכח באופן מדעי כי אם “תשקרי” את תת המודע שלך מספיק זמן ותזיני אותי במסרים חיוביים של אמון בהצלחה בתהליך, הוא יאמין בזה. תעזרי בכל אינפורציה חיובית שתוכלי להשיג, מסיפורי הצלחה של נשים שנרפאו, תעזרי בתמיכה רגשית מחברות, ממשפחה, ממטפלים עליהם את סומכת.

פתחי אמון בעצמך ובגופך.

 אנדומטריוזיס ויכולת הריפוי שלך

להלן מספר דרכים פרקטיות המגבירים את יכולת הריפוי שלך מאנדומטריוזיס:

א. מדיטציה ודמיון מודרך

כלי ריפוי מצוין, המשנה את אופן המחשבה ותומך בחשיבה חיובית  להחלמה והבראה. מדיטציה תומכת במערכת החיסון.
המדיטציה מסוגלת לייצר שינוי חיובי מתמשך במוח, מפחיתה את המתח והחרדה ובעלת השפעות ביולוגיות חיוביות על יכולתו של הגוף להילחם בזיהומים ומחלות.

ב. התחברות ליצירתיות שלך

התחברי עם העצמי היצירתי שלך: ריקוד ,דרמה, תראפיה ,ציור ,פיסול או כל דרך תראפית אחרת שתתמוך בתהליך ההחלמה שלך למציאת האושר הפנימי שלך ולמלא את חייך בעשייה ובחדווה יצירתית. השימוש בכלים אומנותיים מאפשר להביע ולשחרר רגשות, כעסים ודחפים מודעים ובלתי מודעים. השימוש בכלים אומנותיים מאפשר: האחת אמצעי לביטוי מגוון הרגשות המציפים אותך, והשנייה שינוי עמדות שיפור מבחינה רגשית.

ג. חשיבה חיובית ואמונה בתהליך

  • האמיני בהחלמה ובתהליך הרפוי, וביכולת שלך להכניס שינוי בחייך.
  • שינוי תזונתי: שני את הרגלי התזונה שלך לתזונה בריאה ומזינה. שינוי תזונתי נכון יכול לאפשר לך למזער את התפתחות ושגשוג האנדומטריוזיס.
  • שינוי גישה: התמקדי בדברים שאת אוהבת וגורמים לך לחיוניות ושמחה בחייך.
  • נטרלי דברים מחייך שגורמים לך לחץ או חוסר שמחה (חוסר סיפוק בעבודה, בעיות בזוגיות)
  • קבלי ליווי ותמיכה מתאימים – אחד הדרכים המוכחות היא באמצעות טיפול בשיטות אלטרנטיביות/טבעיות (דיקור סיני, צמחי מרפא , דמיון מודרך תראפיה באומנות….)
  • התמקדי בתהליך ההחלמה: רכזי את מיטב משאבייך להצלחת הריפוי.
  • הקשיבי לגופך ולאינטואיציות שלך.
  • והחשוב ביותר! האמיני בעצמך, וביכולת שלך לרפא את גופך.

אני ממליצה לך לקרוא את יומן המחלה של סולי – אנדומטריוזיס יומן החלמה סולי

את מוזמנת ליצור עמי קשר דרך האתר, דרך המייל שלי: [email protected] או בטלפון 054-4611683 לקביעת פגישת טיפול אישית ומקצועית, להתייעצות, או פשוט לשיחת תמיכה והכוונה.

שלך,
מור

המוצרים שלי

נגישות
Search
דברו איתי
דברו עם מור
איך אפשר לעזור