10% הנחה על כל האתר + משלוח חינם מעל 399 ₪

Search
Close this search box.

כאבי מחזור – pms – דיסמנוריאה

אנדומטריוזיס - התפשטות רירית הרחם
תכירו את הסטטיסטיקה: כ- 60% מכל הנשים סובלות מתסמונת טרום ווסתית.


תסמונת טרום וסתית היא בעצם הופעת כאבי מחזור לפני הווסת ובמהלכה.  כאבים אלה מתבטאים בכאבי בטן עזים, התכווציות בבטן התחתונה, כאבי ראש, כאבים באגן ובגב התחתון – המקרינים גם לרגליים.  ישנם מצבים נפשיים, בהם מופיעים תסמינים כשבוע לפני הופעת הווסת.  תסמינים אלה באים לידי ביטוי ברגישות, עצבנות קלה, רגישות בשדיים ומצב רוח ירוד עד כדי דיכאון קל.  מחקרים מראים כי אחת הסיבות לכאבי מחזור, הינה הימצאות רמות גבוהות של פרוסטגלנדין F2  בגוף האשה.  כאשר הורמון זה משתחרר אל זרם הדם, לאחר התפרקות רפידת הרחם, הרחם מתחיל להתכווץ והתכווצות זו גורמת לכאבי המחזור.

עפ”י הרפואה הסינית, הדם והצ’י צריכים להיות בתנועה מתמדת. אסור שזרימת הדם תהיה נוקשה או מעוותת.  זרם חזק, אחיד וסדיר של דם הוא המצב האידיאלי.  בעיות במחזור החודשי נובעות מסטגנציה (תקיעות) של צ’י ודם.  כאבים הנובעים מדם תקוע, המאופיין על ידי מחזור קצר או כואב, יהיו ממוקדים וממושכים יותר.
סיבה נוספת לכאבי מחזור, הינה נוכחות של קור בחלל הרחם העוצר את זרם הדם וגורם לכאב.  חסימה של צ’י ודם משבשת וגורמת להקדמתו, איחורו, או להופעה בלתי סדירה של המחזור החודשי.  מחזור כזה בד”כ יתאפיין בקרישיות יתר. (קרישי דם הם סימן לסטגנציה של דם, אחת הסיבות השכיחות להופעת כאבי מחזור).
מבחינה רגשית, חוסר איזון הורמונאלי גורם לעצבנות, תיסכול, כעס, דיכאון, רגישות יתר, התקפי בכי ואובדן הביטחון העצמי במשך המחזור.

הטיפול

 דיקור סיני יכול לסייע רבות בהפחתת או מניעת כאבי מחזור.

צמחי מרפא

Bupleurum  צלע השור- מותווה לטיפול בעימדון ותקיעות, תסמונת כאבי מחזור (pms)

Black Cohosh  קוהוש שחור- נועד לטיפול במגוון בעיות נשים, מאזן מערכת הורמונלית, מסדר מחזור חודשי ונוגד עוויתות רחם.

 Corydalis  קורידלית- צמח ממשפחת הפרג, משכך כאבים ונוגד עווית הנגרם מכאבי מחזור.

צמחי מרפא אינם מהווים תוסף תזונתי. יש לקבל אותם תחת פיקוח ובמרשם ממטפל מוסמך ברפואה סינית בלבד.

את מוזמנת ליצור עמי קשר דרך האתר, דרך המייל שלי [email protected] או בטלפון 054-4611683 לקביעת פגישת טיפול אישית ומקצועית, להתייעצות, או פשוט לשיחת תמיכה והכוונה.

המוצרים שלי

נגישות
Search
דברו איתי
דברו עם מור
איך אפשר לעזור