10% הנחה על כל האתר + משלוח חינם מעל 399 ₪

Search
Close this search box.

נשירת שיער אצל גברים – יומן החלמה אביב

יומן החלמה אביב

הגעתי למור דרך חברה שבעזרת הטיפול הנפלא שלה ניצלה מנשירת שיער מאסיבית.  האמת היא  שממש לא האמנתי שאפשר יהיה לעצור את ההתקרחות התורשתית שעוברת בין הגברים במשפחתי.
אמרתי לעצמי “מילא לעצור נשירת שיער אצל נשים ולטפל בה, אבל גברים? אצל גברים זה עניין הורמונאלי, גנטי, דטרמיניסטי! זה לא נשמע לי הגיוני שהסינים יודעים מה לעשות עם זה ועדיין יש בסין קרחים”
כל העניין הזה פשוט לא הסתדר לי.  כן, כן… אני הייתי ממש סקפטי : )

כמו אחיי, גם אני התחלתי להקריח ולאט לאט למדתי להשלים עם תספורת ה-“בן-גוריון” שעמדה להיות מנת חלקי לשאר שנותיי.  מרחב המצח שלי החל להתחבר למפרצים שכבר מצאו את דרכם להיפגש אחד עם השני בצורת סהר וכל החגיגה הזאת הותירה אותי עם פלומה עצובה ובודדה על קודקודי.

כשנפגשתי עם מור הופתעתי לגלות שבניגוד למדקרים אחרים, העלות של תוכנית הטיפול אצל מור הייתה מאד תואמת את משכורתו הצנועה של סטודנט.  החלטתי לתת לתהליך ניסיון ולתדהמתי, תוך שלושה שבועות מיום הדיקור, החלו לבצבץ על הקרחת שלי עשרות שערות דקיקות שלא היו שם קודם לכן!!! מופתע ומרוגש החלטתי להתמסר לידי הקסם של מור ותוך חצי שנה כל ראשי התמלא בשיער שחור מלא וצפוף, פשוט קסם.  וכן, כשהאחים שלי ראו את השינוי הם אכלו לעצמם את הלב…

מור מלאת אהבה ונתינה, דאגה במשך כל תקופת הטיפול, לצרכים רפואיים שונים מהם סבלתי.  בעת התקפת סינוסיטיס בימי החורף הקרים, מור הפיגה במהלך הדיקור את הלחץ מהסינוסים תוך דקות.  כאשר נחבלתי וסבלתי מנקב בעור התוף, מור האיצה את תהליך ההחלמה שלי באמצעות דיקור מה שהוביל להחלמה מהירה להפליא.

מה שנשאר לי לומר לך יקירתי זה תודה רבה על הכל…. את מדהימה.  תודה על האוזן הקשבת, תודה על הקבלה של הספקות שלי בתחילת הדרך, תודה על היחס האישי והאוהב שלך…..  את כל כך נפלאה. זו זכות גדולה להיות מטופל בין ידייך.

ולכם הסקפטים שבינינו… עזבו את שטויות.  שחררו את הפרסומות והכימיקאלים שהרפואה הקונבנציונאלית לא מצליחה למכור לאף אחד – כי הדברים האלו באמת לא עובדים. ממליץ בחום לדיקור אצל מור ואתם לא תאמינו כמה פשוט לטפל בנשירת שיער גם אצל גברים.

את מוזמנת ליצור עמי קשר דרך האתר, דרך המייל שלי [email protected] או בטלפון 054-4611683 לקביעת פגישת טיפול אישית ומקצועית, להתייעצות, או פשוט לשיחת תמיכה והכוונה.

המוצרים שלי

נגישות
Search
דברו איתי
דברו עם מור
איך אפשר לעזור