10% הנחה על כל האתר + משלוח חינם מעל 399 ₪

Search
Close this search box.

נשירת שיער נשים – יומן החלמה יעל

יומן החלמה יעל

שלום, שמי יעל – בת 26 ואני רוצה לספר לכם מעט על בעיית נשירת שיער שהייתה לי ואינה קיימת כיום.

באופן כללי, אני בחורה צעירה ובריאה ללא כל בעיות רפואיות, עושה כושר ונמצאת במשקל תקין.  בגיל 17 בערך החלה אצלי נשירת שיער מאסיבית.  בהתחלה חשבתי שזו נשירת שיער שהייתה אופיינית לי כמידי חילופי עונות, אך עד מהרה נדהמתי לגלות שהנשירה לא מפסיקה והשיער היפה שלי שהיה סימן ההיכר שלי כל השנים התדלדל דראסטית והתחלתי להקריח בחלק הקדמי של הראש…. אסון!!!

התחלתי לחפש מהו מקור הבעיה שלי.

במשך השנים ביקרתי אצל אין סוף רופאי משפחה, עור ונשים.  אף אחד לא מצא מה מקור הבעיה שלי.  אין בדיקה שלא עשיתי, החל מבדיקות דם וכלה בבדיקות הורמוניליות וכל הבדיקות יצאו תקינות תמיד!  אף רופא לא הצליח להסביר מה קורה לשיער היפה שלי – רק תשובה אחת מעצבנת הייתה שגורה תמיד בפיהם: “זה גנטי”, תשובה שתמיד הכעיסה אותי כיון שלשני הורי יש רעמת שיער על ראשם.

השנים עברו ותחושות התסכול רק הלכו וגברו והביטחון העצמי שלי ירד.

אין תכשיר שיצא לשוק ולא ניסיתי: מוצרי טיפוח לשיער, אמפולות, כמוסות לנשירת שיער, ויטמינים ואפילו דיקורים.  שום דבר לא עזר.  השיער המשיך לנשור וכל מקום שהלכתי הותרתי אחרי שערות מראשי.  לפני כמה חודשים הגעתי כמעט לסף יאוש וכבר שקלתי השתלת שיער, ממש, עד כדי כך.

במהלך השיטוטים שלי באינטרנט מצאתי את האתר של מור.  משהו בתוכי אמר לי שאולי לא ניסיתי הכל (למרות שניסיתי דיקור בעבר).  אז אזרתי אומץ והתקשרתי אליה… גיליתי בחורה מקסימה, מנוסה, מקצועית ורגישה שהבינה לליבי.  היא הבטיחה לי שתוכל לעזור לי, בהתבסס על מקרים דומים שהצליחה לפתור לאנשים בעבר, אך אני כמובן הייתי שלילית ולא האמנתי שכבר אוכל למצוא תרופה לבעייתי.  אבל משהו בביטחון שלה בעצמה אמר לי לתת לזה צאנס…

לאחר כשבועיים של טיפול ברפואה הסינית אצל מור, הטיפול כלל דיקור סיני לנשירת שיער ופורמולה של צמחי מרפא לחיזוק השורש של השיער, הנשירה שלי הפסיקה לאחר 9 שנים של נשירה מאסיבית!!!!

השיער התחיל להתמלא ולאחר כחודשיים התחלתי לראות ניצני שיער חדשים בקרקפת.

היום כארבעה חודשים לאחר תחילת הטיפול, השיער שלי התעבה והתמלא ומידי יום אני מגלה קבוצות שיער קטנות חדשות. אין מאושרת ממני שהשיער שלי חוזר אלי לאט לאט.

אין לי מילים להודות לך מספיק מור.

תודה שהחזרת לי את הדבר היקר לי – השיער שלי, ואת הביטחון בעצמי.

שלך, יעל.

טיפול בנשירת שיער אצל נשים – צמחי מרפא ייחודיים המביאים להפסקת הנשירה וצמיחה תוך ארבעה חודשים

אם את מזדהה עם סיפור נשירת השיער של יעל, אני רוצה להציע לך פתרון ייחודי, טבעי ויעיל שפיתחתי במשך שנים לטיפול בנשירת שיער אצל נשים.

רפואה סינית עם דגש על נשים הינה תחום התמחותי למעלה מ-20 שנים. אני מתמחה בטיפול בנשים בבעיות הנובעות מחוסר איזון הורמונלי שאחד מהביטויים הבולטים שלו הוא אובדן שיער, התקרחות נשית ודלילות שיער.

נשירת שיער אצל נשים רחוקה מלהיות בעיה נדירה אבל היא כואבת כפי שאת בוודאי מרגישה.

המטופלות הן נשים בכל הגילים והמגזרים: בין אם את צעירה בשנות ה-20 לחייך, אישה אחרי לידה שסובלת מנשירת שיער חמורה, או אישה בגיל המעבר שהחלה להופיע אצלה התקרחות מוקדמת.  אני מציעה לך שיטת ריפוי טבעית של רפואה סינית המשלבת

צמחי מרפא יחודיים הגורמים להפסקת נשירת השיער תוך חודש מתחילת הטיפול ולחידוש הצמיחה תוך ארבעה חודשים.

את מוזמנת ליצור עמי קשר דרך האתר, דרך המייל שלי [email protected] או בטלפון 054-4611683 לקביעת פגישת טיפול אישית ומקצועית, להתייעצות, או פשוט לשיחת תמיכה והכוונה.

המוצרים שלי

נגישות
Search
דברו איתי
דברו עם מור
איך אפשר לעזור