10% הנחה על כל האתר + משלוח חינם מעל 399 ₪

Search
Close this search box.

נשירת שיער נשים – יומן החלמה שרון

נשירת שיער נשים - יומן החלמה שרון

שלום,
שמי שרון ואני בת 42.
כבר החל משנות ה- 20 המאוחרות לחיי ליוותה אותי התחושה שגופי לא עומד בקצב החיים שלי ומשלם את המחיר. כך לצד הריונות ופיתוח קריירה חוויתי קשיים ואיכות חיים ירודה לאורך שנים רבות.
שסחרחורות קשות ויום יומיות, נשירת שיער אינטנסיבית, חולשה עייפות ודכדוך היו חלק משגרת יומי.

בנוסף, עברתי 3 ניתוחים להסרת גידול שפיר מגזע המוח ובתדירות של כמה חודשים כל פעם, סבלתי מבעיה כזו או אחרת כגון : שלבקת חוגרת, דלקת חריפה בלבלב, אבנים בכיס מרה, פריצת דיסק ועוד…
חשתי שמשהו בסיסי משובש או לא מאוזן אצלי ובשלב זה הייתי מותשת ועייפה.

אל מור הגעתי לאחר שנשירת השיער הכרונית ממנה סבלתי החמירה והגיעה למצב בלתי נסבל. שערי התדלדל ונשר בכמויות מרתיעות ואף היה חסר חיים. קרחות קטנות כבר החלו לצוץ ועוררו תחושת תסכול עמוקה.
מיותר לציין כי לגבי כל אחת ואחת מהבעיות המוזכרות לעיל, פניתי לטובי המומחים וקיבלתי אינספור חוות דעת וטיפולים, הן מרופאים העוסקים ברפואה קונבנציונלית והן ממטפלים ברפואה האלטרנטיבית.
במרבית המקרים לא נמצא פתרון או שקיבלתי מענה נקודתי לבעיה ספציפית.

כאמור, נואשת ומותשת בעקבות מגוון בעיות ובנוסף נשירת שיער אינטנסיבית, שהשפיעה על מצב רוחי הירוד מלכתחילה, הגעתי אל מור. מור הקשיבה לסקירה קצרה על מצבי, ביקשה שאעשה בדיקות ספציפיות על פי הנחייתה והחלה בטיפול באמצעות דיקור סיני לנשירת שיער. ניכר בה כי היא יודעת בדיוק מה היא עושה ולא הולכת סחור סחור. מור הנחתה אותי להשתמש בפורמולות אישיות שהזמינה עבורי, כללה הנחיות לגבי שינוי תזונה ושלחה אותי לדרכי.

למרות אכזבות קשות שחוויתי בעבר, הייתי מוכנה להתמיד בטיפול והקפדתי על הוראותיה של מור. לאחר כחודש, קרה הלא יאומן, הנשירה הואטה! לאחר כחודשיים שלושה היא פסקה לחלוטין ואיתה נעלמו גם הסחרחורות, העייפות הדיכאון וכל אותן תחושות אליהן התרגלתי ואותן חוויתי יום יום!

איכות חיי השתפרה לחלוטין ועד היום משעשעת אותי העובדה שהגעתי אל מור בעקבות נשירת שיער והיא שינתה את חיי מקצה לקצה.
בנוסף, וכבונוס לא צפוי, לאחר כמה חודשי טיפול הצליחה מור להעלים לחלוטין את האקנה ממנו סבלתי מגיל 12, (בחישוב פשוט -למעלה משלושים שנה) בדרגה זו או אחרת.

עד היום, אין דרך לתאר את שביעות הרצון והשמחה שאני חשה בכל פעם שאני מביטה במראה.
מור בצניעות ובדרכה המיוחדת שינתה את חיי ואני סמוכה ובטוחה כי תוכל לסייע בכל בעיה ולשפר את הקיים באופן משמעותי.

אגב, בטרם הגעתי אל מור קראתי את המכתבים שכתבו לקוחותיה והיה נדמה כי הם טובים מכדי להיות אמיתים וכיום אני שמחה שאני זו שיכולה להמליץ על מור.

שרון.

את מוזמנת ליצור עמי קשר דרך האתר, דרך המייל שלי [email protected] או בטלפון 054-4611683 לקביעת פגישת טיפול אישית ומקצועית, להתייעצות, או פשוט לשיחת תמיכה והכוונה.

המוצרים שלי

נגישות
Search
דברו איתי
דברו עם מור
איך אפשר לעזור