10% הנחה על כל האתר + משלוח חינם מעל 399 ₪

Search
Close this search box.

נשירת שיער טיפול טבעי

אלופציה – יומן החלמה סיגלית

אם את סובלת מנשירת שיער, אני רוצה להציע לך פתרון ייחודי, טבעי ויעיל שפיתחתי במשך שנים לטיפול בנשירת שיער אצל נשים.

מור אפריאט, מטפלת מוסמכת ברפואה סינית עם ניסיון של מעל ל 20 שנה.  אני מתמחה בטיפול בנשים בבעיות הנובעות מחוסר איזון הורמונלי שאחד מהביטויים הבולטים שלו הוא אובדן שיער והתקרחות נשיתנשירת שיער אצל נשים רחוקה מלהיות בעיה נדירה אבל היא כואבת כפי שאת בוודאי מרגישה.  אם השיער שלך החל לנשור פתאום באמצע החיים את מחפשת תמיכה ועזרה.  אולי ניסית שיטות שונות כמו טיפול בכדורים שלא הראו שיפור ניכר.  אם כן, את בוודאי מיואשת ומתוסכלת.  אני כאן כדי לעזור לך וללוות אותך בדרך להחלמה.

טיפול טבעי וייחודי בנשירת שיער אצל נשים

כמטפלת מוסמכת בשיטות ריפוי טבעיות אני יכולה להציע דרכים להחזרת ההרמוניה לגוף, לחיזוק המערכת החיסונית היכולות לזרז את תהליך ההחלמה בדרך לצמיחה המחודשת לה את מייחלת.  אני מציעה לך שיטת ריפוי טבעית המשלבת תזונה וצמחי מרפא יחודיים הגורמים להפסקת נשירת השיער תוך חודש מתחילת הטיפול ולחידוש הצמיחה תוך ארבעה חודשים.

האם זה באמת עובד? את אולי שואלת את עצמך?  הקשיבי לסיפורים האישיים של נשים אותן ליוויתי בדרך להחלמה:

יומני החלמה – נשירת שיער:

“לפני כשמונה חודשים התחילה לי תופעה של נשירת שיער שלא הכרתי מימי.  היו לי תקופות של נשירת שיער בחיים, כמו לכולם, אבל הפעם העוצמה הייתה חזקה במיוחד ולא הגיונית.  בתחילה, נשירת השיער הייתה מוגברת מהרגיל, אך עדיין בגבול הנורמלי, אך כעבור כשבועיים, השיער פשוט החל לנשור בקבוצות. לחפוף שיער היה מבחינתי טקס שלא רציתי לעבור מחשש לראות את כמות השיער שיאבד.  התופעה הזו השפיעה עלי פסיכולוגית – הייתי מאוד מתוסכלת ומיואשת
עקב הנשירה המאוד חמורה שלי נטלתי צמחים במינון גבוה.  מור ידעה איזו כמות של כדורים תתאים למצב שלי ולא פקפקתי בה לרגע – וזה עבד!  תוך כחודש היתה האטה רצינית של הנשירה וכעבור שבועיים נוספים הנשירה פסקה לחלוטין.”
המשיכי לקרוא את יומן ההחלמה של רינת!

“קוראים לי קרן ואני בת 32….. לא באתי לספר לכם סיפורים אלא לשתף אתכם בתהליך שעברתי ומנסיוני האישי, כפי שנאמר “אין חכם כבעל ניסיון”.
אל מור הגעתי במקרה (מקריות ששינתה לי את החיים), לאחר שילדתי את בתי הראשונה ההורמונים השתוללו ואיתם השיער שהחל לנשור ולנשור…” המשיכי לקרוא את יומן ההחלמה של קרן!

שלום, שמי יעל בת 26 ואני רוצה לספר לכם מעט על בעיית נשירת שיער שהייתה לי ואינה קיימת כיום.
באופן כללי, אני בחורה צעירה ובריאה ללא כל בעיות רפואיות, עושה כושר ונמצאת במשקל תקין.  בגיל 17 בערך החלה אצלי נשירת שיער מאסיבית. בהתחלה חשבתי שזו נשירת שיער שהייתה אופיינית לי כמידי חילופי עונות, אך עד מהרה נדהמתי לגלות שהנשירה לא מפסיקה והשיער היפה שלי שהיה סימן ההיכר שלי כל השנים התדלדל דראסטית והתחלתי להקריח בחלק הקדמי של הראש. אסון.” המשיכי לקרוא את – יומן ההחלמה של יעל!

את מוזמנת ליצור עמי קשר דרך האתר, דרך המייל שלי [email protected] או בטלפון 054-4611683 לקביעת פגישת טיפול אישית ומקצועית, להתייעצות, או פשוט לשיחת תמיכה והכוונה.

שלך,
מור

המוצרים שלי

נגישות
Search
דברו איתי
דברו עם מור
איך אפשר לעזור