10% הנחה על כל האתר + משלוח חינם מעל 399 ₪

Search
Close this search box.

אלופציה – יומן החלמה אורנה

נשירת שיער נשים – יומן החלמה ר’

עכשיו כשאני אחרי, יכולה אני לומר בשמחה גדולה ובקול גדול – אני אחרי הנורא מכל!

הכל החל לפני כחצי שנה, קבוצת שיער לא מעטה צנחה מראשי בזמן חפיפת השיער. הבהלה הייתה גדולה , אך עדיין לא ידעתי עד כמה נורא ומה מחכה לי בשלב הבא. במשך מספר ימים השיער המשיך לנשור והשאיר אותותיו בכל מקום ששהיתי בו. בביקור אצל רופאת עור אובחנה המחלה “אלופציה אראטה“. מעולם לא שמעתי על מחלה כזאת ולא הבנתי מהן תוצאותיה. ההמלצה הייתה להזריק סטרואידים לקרקפת בתקווה שזה יעזור. בצאתי מהרופאה התחלתי לקרוא על המחלה וחשכו עיני. נכנסתי למרה שחורה וחשבתי שסוף העולם הגיע. ניסיתי לקבוע תורים אצל רופאים שונים שמזריקים סטרואידים ולמזלי התורים היו רחוקים. כמובן שהלחץ היה גדול ובלתי נסבל, המשכתי לחפש ולקרוא על המחלה ובמקרה נתקלתי בשם של מור אפריאט וביומני החלמה שכתבו מטופלים שלה. הייתי די סקפטית, אך החלטתי לנסות.
התקשרתי למור בשבע בבוקר (תבינו את הלחץ שהייתי נתונה בו). כמובן שמור ענתה למרות השעה המוקדמת וכבר מצליל קולה הבנתי שכנראה משהו טוב הולך לקרות. מיד באותו שבוע מור קיבלה אותי לטיפול ובקולה המרגיע אמרה לי – “אני פה, אני אעזור לך, כל השיער שנשר יצמח מחדש”, אחרי שלושה טיפולים אצל מור התחילה צמיחה של ניצי -שיער. במקביל, המחלה המשיכה והשיער החולה המשיך לנשור. בסופו של דבר כל השיער נשר תוך כדי צמיחת שיער חדש. נלחמנו במחלה בעזרת הטיפולים של מור ובעזרת צמחי מרפא וכדורים שלקחתי באדיקות כפי שהורתה לי מור. הרוגע והביטחון שהשרתה עלי מור עזרו לגוף ולנפש להתגבר על המחלה.
היום השיער שלי מלא ולא נשאר זכר לקרחות ואני כל כך נרגשת. אל תגידו “אין מה לעשות” כי יש מה לעשות ואפשר לנצח את המחלה.

מור יקרה, את המלאך המושיע שלי, הרמת אותי מתהומות לגבהים. את לא רק מטפלת, את פסיכולוגית, את חברה את ה כ ל!
כל כך אהבתי להגיע אלייך ולראות את השמחה האמיתית שלך לכל שערה שצמחה, לשיחות שלנו בזמן הטיפולים ובכלל לאווירה הנעימה.
תודה לך על מי שאת ומה שאת ועל כל מה שעשית עבורי.

אשמח לדבר עם כל מטופל/ת שזקוקים לעידוד ולחיזוק שאפשר לנצח את המחלה.

את מוזמנת ליצור עמי קשר דרך האתר, דרך המייל שלי [email protected] או בטלפון 054-4611683 לקביעת פגישת טיפול אישית ומקצועית, להתייעצות, או פשוט לשיחת תמיכה והכוונה.

המוצרים שלי

נגישות
Search
דברו איתי
דברו עם מור
איך אפשר לעזור