10% הנחה על כל האתר + משלוח חינם מעל 399 ₪

Search
Close this search box.

אנדומטריוזיס – יומן החלמה אילנית

הגעתי למור המדהימה בחודש פברואר 2012  לאחר שמצד אחד מאסתי ברפואה הקונבנציונלית אך מצד שני לא כל כך בטחתי ברפואה האלטרנטיבית. הגעתי למור שבורה נפשית וכאובה פיזית כשאין בי שום תקווה.

כבר בפגישה הראשונה שלנו הרגשתי שאני יכולה לסמוך עליה ומאותו רגע התחלנו בתהליך רציני עם הרבה אמון אחת בשנייה. אני מודה למור היא פשוט הצילה אותי הרבה לפני שהיא הצליחה להגשים את חלומי ומהות חיי: להיכנס להריון וב”ה להביא ילד בריא לעולם.

אני כותבת כאן כדי לתת תקווה לאותן נשים ובחורות צעירות שנמצאות כרגע במצב שמרגיש ככאב אינסופי שאין לו תרופה ולא פתרון. אני רוצה לתת לכן תקווה כי זה כן יכול להצליח. אני היום בהריון בחודש חמישי – הכל בזכותה.

מור קיבלה אותי בזרועות מחבקות לאחר תהליך קשה וכואב של 3 שנים בהן ניסיתי להיכנס להריון.

במהלכן אותן שנתיים עברתי 2 ניתוחים קשים בהן כרתו חצוצרה ושחלה, בגלל נגעים הרסניים של אנדומטריוזיס באזורים אלו, במעיים ובאגן. המצב הגיע לכך בעקבות הזרקת הורמונים במסגרת טיפולי IVF קשים מבחינה נפשית ופיזית. גם לאחר הניתוחים הכאב המשיך והחמיר וכלל סבל פיזי מידי חודש בכל פעם שאני מקבלת וסת. בנוסף לכל הכאב הזה מתווסף הכאב הנפשי לאחר כל טיפול IVF שעובר ללא הצלחה ובסיומו מתקבלת תשובה שלילית . ולאחר מכן את צריכה לאגור כוחות כל פעם מחדש עד שהגיעה ההתמוטטות.

בעזרת ידיה המדהימות, אופייה המקסים וצמחי המרפא שרקחה מור פשוט הצילה אותי, לאחר שנה מהרגע שדרכתי בקליניקה שלה התבשרתי שאני בהריון.

היא כל הזמן התעקשה שאשתה את צמחי המרפא ואשלב את הדיקור הסיני. והנה קסם – לאחר חצי שנה אצלה כאבי הוסת נעלמו כולל כאבי הבטן והאגן. סוף סוף ידעתי מתי אני מבייצת -דבר שלא היה מעולם.

לאחר שנעלם הכאב הפיזי החלה להתמקד בפוריות שלי והתעקשה שאוכל להיכנס להריון גם ללא הורמונים וכך היה. לאחר חצי שנה נוספת הצלחתי להיכנס להריון עם ביצית שהגוף שלי יצר (לא הורמונים) : גוף שנותר בו רק שחלה וחצוצרה אחת.

נשים יקרות הרימו את ראשיכן והתעודדו זה יכול לקרות, תנו למור הזדמנות כבר לאחר 3 פגישות תרגישו שיפור, מעבר לאופייה המדהים והרגיש היא מקצועית מאד ותשפר את איכות חייכן, חיים שייחלתן להם כל כך.

הרגשתי לאורך כל התקופה שיש על מי לסמוך והיא הצילה אותי. מור, אני מוקירה לך המון !

מעריכה את הזמן שהיית שם תמיד לצידי, מאחלת לך הצלחה בכל אשר תגעי ושכל חלומותייך יתגשמו. שאלוהים יחזיר לך פי מיליון על מה שאת עושה. תבורכי!!!

את מוזמנת ליצור עמי קשר דרך האתר, דרך המייל שלי [email protected] או בטלפון 054-4611683 לקביעת פגישת טיפול אישית ומקצועית, להתייעצות, או פשוט לשיחת תמיכה והכוונה.

המוצרים שלי

נגישות
Search
דברו איתי
דברו עם מור
איך אפשר לעזור