10% הנחה על כל האתר + משלוח חינם מעל 399 ₪

Search
Close this search box.

אנדומטריוזיס – יומן החלמה סולי

אנדומטריוזיס – יומן החלמה סולי, 2010

שמי סולי ואני בת 26, יש לי אנדומטריוזיס כבר 5 שנים, שבמהלכם הספקתי לעבור כבר 2 ניתוחים.

מהרגע שאבחנו אצלי אנדומטריוזיס ברמה 5, עשיתי בהצעת הרופאים דיכוי מחזור ע”י גלולות ברצף (שגרמו בכל זאת לדימומים), זריקות ומדבקות, תמיד ליוותה אותי ההרגשה ששום דבר לא עוזר ושאני בעצם נלחמת במשהו שיביס אותי בסוף.

הכאבים תמיד היו שם, מידי יום גרמו לי לקחת עוד ועוד כדור לכאבים, חוסר האונים שיגע אותי וגרמו לי לחשוב על פתרונות קיצוניים כמו כריתת רחם, כל דבר שיגרום לסבל הזה לעבור.

ואז, בביקורת האחרונה, הרופאים החליטו שהגיע הזמן לעוד ניתוח כדי להבין מאיפה מגיעים הכאבים ועל מנת “לשפר” את איכות החיים שלי.

ברגע ששמעתי את זה הבנתי שכנראה החיים שלי הולכים להיות תלויים בניתוח כל שנתיים לשיפור ההרגשה ו”איכות החיים”, אבל זה לא יפתור את המצב ובטח שלא ירפא אותי. בשלב הזה החלטתי שאני לא אעמוד בזה יותר ואני מנסה למצוא דרכים אחרות.

הוריי שגם לא יכלו לראות אותי יותר במצב שבו הייתי, החליטו שהם מחפשים לי פתרון אחר. אחרי חיפושים נרחבים באינטרנט הם גילו את האתר של מור אפריאט שדיברה על אנדומטריוזיס וטיפלה וריפאה אחרות מהמחלה (ניסיון של 15 שנות טיפול).
נסעתי אליה לייעוץ יחד עם הוריי, שבעקבותיו החלטנו להפסיק את הטיפול התרופתי בניגוד להצעת הרופאים ולעבור לטיפול קצת שונה: פורמולות צמחים ודיקור.

האמת שפחדתי פחד מוות מהמחשבה ששוב אקבל מחזור, לא ידעתי מה תהיה עוצמת הכאבים ואם אני אחזיק מעמד ולא אברח שוב לרפואה מערבית, אבל הופתעתי בצורה כזו שעדיין אחרי 3 חודשים קשה לי להאמין שזה באמת קרה.

תוך חודש התחלתי לחיות מחדש. המחזור הגיע ולהפתעתי לא היו כאבים בכלל, לא שכבתי במיטה, לא בכיתי מכאבים ולא קיבלתי זריקות וולטרן. זה היה משהו שלא הייתי רגילה אליו, יכולתי לעבוד, יכולתי לצאת מהבית ללא חשש,יכולתי לתפקד בצורה רגילה ולא לרחם על עצמי.

אני לא אומרת שהטיפול מתאים לכל אחת ולא שהטיפול ישפיע בצורה מהירה כפי שהוא השפיע עליי אבל חשוב לדעת שישנן עוד דרכים ולא תמיד רצוי לרוץ למצב הקיצוני של ניתוח.

מותר להילחם ולעזור לגוף שלנו להילחם יחד אתנו בדרכים שהרפואה המערבית עדיין לא מכירה בהן. נכון שזה דורש סובלנות, התמדה וכוח-רצון, אבל זה שווה את זה. ההרגשה הזו שאפשר לחיות מבלי לפחד מהכאבים שתכף יגיעו או מהדימום הקשה, אלו חיים אחרים. חיים ללא אנדומטריוזיס הם בהחלט חיים שלווים!

תודה.

את מוזמנת ליצור עמי קשר דרך האתר, דרך המייל שלי [email protected] או בטלפון 054-4611683 לקביעת פגישת טיפול אישית ומקצועית, להתייעצות, או פשוט לשיחת תמיכה והכוונה.

המוצרים שלי

נגישות
Search
דברו איתי
דברו עם מור
איך אפשר לעזור