10% הנחה על כל האתר + משלוח חינם מעל 399 ₪

Search
Close this search box.

בעיות פוריות האשה ברפואה סינית

כתוצאה ממחקרים שנעשו בשנים האחרונות על בעיות פריון נשים ברפואה הסינית, התחילה להתחזק המגמה של שיתופי הפעולה בין הרפואה המערבית והרפואה הסינית.  כיום, את השת”פ האלו ניתן למצוא גם בתחום רפואת הנשים בכלל ובעיות פריון בפרט,(ובמאמר הומוריסטי- “פעם היו שני סינים ותראו כמה יש היום”).

בנוסף, בעיות פריון, הפלות חוזרות, מתח קדם וסתי (P.M.S), מנופאוזה, H.P.V, שחלות פוליציסטיות, ציסטות, אנדומטוריוזיס, ליאוקוריאה (הפרשות וגינאליות), דלקות נרתיק ועוד מטופלות היום גם ברפואה המערבית וגם ברפואה הסינית, ביחד וגם לחוד.

בעוד שהרפואה המערבית מתייחסת נקודתית לממצאים הפתולוגיים, הרפואה הסינית בוחנת את האישה כמכלול בגלל קשרי הגומלין הכלל-מערכתיים, לרבות הפאן הנפשי, ואם נשתמש לרגע בעולם הדימויים נוכל לדמיין את קשרי הגומלין האלו לשורה של קוביות דומינו שמספיק שקובייה אחת תיפול והיא יכולה לגרום לתגובת שרשרת שתפיל את כל שאר הקוביות בשורה.

כבר לפני מספר שנים פורסם בכתב העת המדעי “Sterility And Fertility“ על מחקר שבוצע בגרמניה והוכיח את הקשר בין שעורי ההצלחה בטיפולי הפריה מלאכותית לבין טיפול בדיקור סיני:

השתתפו 160 נשים בנות 28-36, שסובלות מאותה בעיה שגרמה לאי פריון. הנשים חולקו לשתי קבוצות. קבוצה אחת טופלה בדיקור 25 דקות לפני ואחרי החזרת העוברים לרחם, לעומת קבוצת הביקורת שלא קיבלה דיקור. החוקרים מצאו שבקבוצה שטופלה בדיקור 34 נשים מתוך 80 (42.5%) הצליחו להרות, לעומת קבוצת הביקורת, שבה הצליחו להרות 21 נשים (26.3%). ניתן לראות שכבר מלפני כמה שנים, הבחינו שאחוז ההצלחה בתמיכה של דיקור סיני הוא כמעט פי 2 מאחוז ההצלחה בלי הטיפול הסיני!

פריון אישה

באוניברסיטת קורנל מחקר אחר הראה שטיפול בדיקור יכול להגביר את הפוריות בנשים על ידי הפחתת המתח והגברת זרימת הדם לאברי הרבייה.

כלי אחר שהרפואה הסינית משתמשת בו הוא צמחי מרפא (להזכירכם, חלק מהתרופות המערביות מיוצרות מצמחים). גם בתחום הזה, בוצעו לא מעט מחקרים שהוכיחו את יעילותם של צמחי המרפא בהקשר של בעיות הפריון ורפואת נשים באופן כללי, ולכן הטיפול ברוב המקרים יכול לשלב גם דיקור וגם צמחי מרפא .

תחום נוסף שהרפואה הסינית מתייחסת אליו הוא התזונה – “תן למזונך להיות תרופתך, ולתרופתך להיות מזונך” (היפוקרטס). היום הקשר בין תזונה נכונה לבין הבריאות באופן כללי ידועה לכל, והרפואה הסינית מתייחסת למרכיבי התזונה על פי התכונות שלהם, וכך התזונה הופכת לגורם תומך בטיפול הכולל, ע”י התאמת תפריט נכון למטופלת.

לסיכום :

הן ברפואת הנשים באופן כללי ובבעיות פריון באופן ספציפי, כל אישה עוברת איבחון פרטני ולאחר מכן מותאם לה הטיפול באופן ייחודי עבורה.

הטיפול כולל:

1. דיקור סיני לפריון האישה

2. צמחי מרפא לפוריות האישה

3. המלצות לתזונה תומכת בהתאם לצרכים המיוחדים שלך ובאופן שיתמוך במכלול הטיפולי.

אם את מתמודדת עם בעיות פריון, את מוזמנת ליצור עמי קשר דרך האתר,  דרך המייל שלי: [email protected]
או בטלפון: 054-4611683 לקביעת פגישת טיפול אישית ומקצועית, להתייעצות, או פשוט לשיחת תמיכה והכוונה.

שלך,
מור

המוצרים שלי

נגישות
Search
דברו איתי
דברו עם מור
איך אפשר לעזור