10% הנחה על כל האתר + משלוח חינם מעל 399 ₪

Search
Close this search box.

בעיות פריון – יומן החלמה מיטל

בעיות פריון - יומן החלמה מיטל

הגעתי למור משיטוט ארוך באינטרנט בנושא פריון.
ניסיתי טיפולים אלטרנטיבים רבים בניסיון לתמוך בכניסה להריון ואחרי שכל רופא קונבנציונאלי שביקרתי אצלו טען שאין לי שום בעיה ושאני יכולה להיכנס להריון “אם לא עכשיו אז עוד שנתיים” וש”אין מה להיות בלחץ” , אבל אחרי שחוויתי הפלה, הריון חוץ רחמי והריונות כימיים, תשובות הרופאים לא עודדו והרצון להריון בריא כאן ועכשיו ובלי המתנה נוספת רק הלך וגבר.
עברתי מטפלים רבים, המתמחים ברפואה אלטרנטיבית, אך ללא תוצאות וכמספר הטיפולים השונים כך עבר הזמן והייאוש שלי גבר.

הגעתי למור בדיוק כמוך וממש במקרה – בחיפוש מקרי באינטנרט אחרי פיתרון לבעיה שלי (שאף אחד לא ראה בה בעיה) וברצון עז להריון בהקדם!
הגעתי למור סקפטית, חוששת ואפילו מעט מיואשת, לא בטוחה מה הטיפול הזה שונה מאחרים ואיך היא תוכל לעזור איפה שאחרים לא הצליחו ואחרי כ”כ הרבה זמן נסיונות וכסף שאבדו… מהר מאוד, עוד משיחתי עם מור בטלפון היא הבהירה שהטיפול שלה שונה, שהיא “מטפלת אחרת” ובמיוחד זכור לי ששאלתי את מור האם אני יכולה להמשיך בטיפולים נוספים במקביל? ותשובתה (שהייתה תמוהה לי אז) הייתה באופן חד משמעי שלא, שאסמוך עליה ואאפשר לה לבצע טיפול “נקי” מההתחלה ועד הסוף.
למזלי ולשמחתי הגעתי למור ומיד הבנתי את ההבדל – כל טיפול אלטרנטיבי שניסיתי (בעיקר דיקור) היה מאוד טכני ולא בדק לעומק מה שורש הבעיה שבגינה ההריונות שלי לא צלחו.
המיוחד בטיפול של מור הוא שבנוסף לדיקור ולטיפול בתמיסות נטורופאטיות היא מתייחסת לבדיקות הדם ולמדדים מהרפואה הקונבנציונאלית, שבדרך כלל לא מקבלים התייחסות כה מעמיקה בטיפולי דיקור.
באמצעות הדרך המיוחדת בה מור עובדת, היא עלתה מיד על חוסר איזון הורמונלי בגופי ובעזרת דיקור, תמיסות ותמציות שרקחה עבורי ובשילוב של טיפול קונבינציונאלי עם ייעוץ וליווי של מור נכנסתי להריון המיוחל תוך 3 חודשי טיפול.

דבר נוסף שחשוב לי לציין לגבי הטיפול של מור הוא שהטיפול מאוד ממוקד ענייני וחותר למטרה – הריון ובהקדם!
אין משיכה של טיפולים רבים מדי (ויקרים מדי) רוב ההשקעה הכספית היא בתמיסות ותמציות שמחוללות את השינוי בגוף וטיפולי הדיקור הם בעיקר לחיזוק.
את השפעת התמציות אפשר לראות בבדיקות הדם שמור מבקשת ועוקבת אחריהן במהלך הטיפול.
מור ליוותה אותי באופן צמוד בטלפון, הודעות ומענה על כל השאלות, תהיות ופחדים במהלך התהליך הלא פשוט נפשית ופיזית.
זכיתי להכיר מטפלת מיוחדת ומוכשרת ואדם מיוחד!!

היום אני חובקת נסיכה מקסימה ומדהימה וברור לי שגם בהריונות הבאים אעזר בתמיכה ובליווי של מור.

תודה רבה!
מיטל

את מוזמנת ליצור עמי קשר דרך האתר, דרך המייל שלי [email protected] או בטלפון 054-4611683 לקביעת פגישת טיפול אישית ומקצועית, להתייעצות, או פשוט לשיחת תמיכה והכוונה.

המוצרים שלי

נגישות
Search
דברו איתי
דברו עם מור
איך אפשר לעזור