10% הנחה על כל האתר + משלוח חינם מעל 399 ₪

Search
Close this search box.

דיקור קוסמטי

דיקור קוסמטי

דיקור קוסמטי הוא טיפול אנטיאייג’ינג סיני עתיק יומין ואפקטיבי מאוד, שנועד לגרום להצערת עור הפנים (המונח המודרני הוא ‘סקין רג’וביניישן’). הוא תורם למיצוק ולשיפור מראה עור נפול, להפחתת קמטים וקמטוטים, לשמירה על קו הלסת וגם להבהרת כתמי פיגמנטציה וליצירת גוון עור אחיד. הדיקור מתבצע על ידי מחטים דקיקות ייעודיות, שיוצרות מעין “חבלות” מיקרוסקופית בלתי נראות בעור, שיש להן דווקא השפעה חיובית – הן תורמת להגברת זרימת דם, חמצן, חומרי הזנה וגם אנרגיה (צ’י) לשכבות העור העמוקות, לפינוי פסולת מהתאים, ובנוסף הן גם מעודדות ייצור מוגבר של סיבי קולגן ואלסטין – כי מנגנוני התיקון והבנייה העצמיים של הגוף מתגייסים לריפוי “החבלה”. הטיפול מביא לתוצאות מפתיעות ודי מהירות – כבר לאחר 4 טיפולים (תלוי בגיל ובמצב העור כמובן) העור נראה בריא וקורן והמרקם שלו הופך למוצק ומתוח יותר. העובדה שבפנים יש מספר רב של נקודות דיקור, מאפשרת להתמקד בעת ובעונה אחת בכל האזורים שדורשים התייחסות טיפולית.

היתרון בדיקור הקוסמטי, הוא בכך שהוא מבוסס על אבחון מסורתי מלא והסתכלות טיפולית הוליסטית. לכן הטיפול כולל גם דיקור גוף מותאם אישית, שמטרתו להביא לאיזון פנימי של כלל מערכות הגוף. כך את מרוויחה טיפול רב-מערכתי שלם, שמסייע לפזר עודף אנרגטי או לפתוח ולהניע חסימות, להקל על כאבים וגם לטפל בהיבטים פיזיים ורגשיים ובכך להביא לזרימה הרמונית של אנרגית החיים (צ’י) בגוף, כשהאפקט הכללי מתבטא באיכות ובמראה העור. מעבר לדיקור אני משלבת טכניקות טיפול מסורתיות יעילות מאוד, שכוללות שימוש בכוסות רוח ו’גואה-שה’ – שתיהן עובדות על פתיחת חסימות בערוצי האנרגיה, המרצת זרימת הדם,  שיפור אספקת החמצן וסילוק פסולת תאית – באזור הפנים. נטילת פורמולות צמחי מרפא שעשירים ברכיבים נוגדי חמצון והמלצות תזונתיות בראייה סינית משלימות את הטיפול.

לאחר שסדרת הטיפולים מסתיימת, אני ממליצה למטופלות שלי להגיע לטיפול חודשי תחזוקתי.

אם את מעוניינת בטיפול אנטיאייג’ינג עם תוצאות, שהוא גם טבעי ובטוח – את מוזמנת להגיע לטיפול כדי להתנסות.

צרי עמי קשר דרך האתר,  דרך המייל שלי: [email protected] או בטלפון: 054-4611683 לקביעת פגישת טיפול אישית ומקצועית, להתייעצות, או פשוט לשיחת תמיכה והכוונה.

שלך,
מור

המוצרים שלי

נגישות
Search
דברו איתי
דברו עם מור
איך אפשר לעזור