10% הנחה על כל האתר + משלוח חינם מעל 399 ₪

Search
Close this search box.

דרכים לחיזוק ושיפור המערכת החיסונית שלך

זיהומים במערכת המין

להלן כמה דרכים לחיזוק ושיפור המערכת החיסונית שלך:

לאדם יש מערכת חיסונית אשר מונעות מחלות, מערכת החיסונית צריכה להיות חזקה תמיד ועל מנת להגן עליה צריך תזונה נכונה.

חשיבות הויטמינים:

ויטמין B12

ויטמין B12 נוצר על-ידי חיידקים ונחוץ לגוף בכמויות קטנות. מחסור בוויטמין B12 עלול לגרום לאנמיה ולנזק למערכת העצבים. ככל שהתדירות בה מקבלים ויטמין B12 נמוכה יותר, יש צורך בכמות גדולה יותר, מכיוון שויטמין B12 נספג בצורה מיטבית בכמויות קטנות.

ויטמין C

ויטמין C נמצא בכמויות רבות בפירות וירקות טריים. הוא נמצא בפירות כמו תפוז, לימון, אשכולית, אבטיח, פפאיה, תות, מנגו, אננס, אוכמניות ודובדבנים. הוא נמצא גם בירקות בעלי עלים ירוקים, עגבניות, ברוקולי, פלפל ירוק או אדום, כרובית וכרוב. רוב החיות והצמחים משיגים ויטמין C מסינתזה של גלוקוז, אולם בני אדם אינם יכולים לייצר ויטמין C בעצמם והם צריכים להשיג אותו דרך המזון או בטבליות.

ויטמין E

תהליך החמצון (אוקסידציה) הוא תהליך המתרחש בתאים וגורם לשינויים בהם. ויטמין E יכול לעכב את התהליכים הללו, המתרחשים בקרום התא, ובכך להועיל לגוף. מחסור בוויטמין E עלול להתבטא באנמיה, במחלות עור, במחלות לב וכלי-דם.

אומגה 3

אומגה 3 הן חומצות שומן החיוניות למספר תפקידים חיוניים בפעילות הלב וכלי-הדם: המסת טריגליצרידים והורדתם במהירות לרמה הנדרשת, העלאת רמת “הכולסטרול הטוב” (HDL) ויצירת יחס מתאים בין “הכולסטרול הטוב” ו”הכולסטרול הרע, מניעת שינויים פתאומיים בקצב הלב ומניעת דלקות בכלי-הדם.

מגנזיום

מגנזיום תורם לבריאות כלי דם ולוויסות קצב הלב , מניעת דלקות בכלי-הדם,והתכווציות של שרירים וכאבים ברחם.

את מוזמנת ליצור עמי קשר דרך האתר, דרך המייל שלי [email protected] או בטלפון 054-4611683 לקביעת פגישת טיפול אישית ומקצועית, להתייעצות, או פשוט לשיחת תמיכה והכוונה.

המוצרים שלי

נגישות
Search
דברו איתי
דברו עם מור
איך אפשר לעזור