10% הנחה על כל האתר + משלוח חינם מעל 399 ₪

Search
Close this search box.

זיהומים במערכת המין

זיהומים במערכת המין

זיהומים במערכת המין הם בעיה נפוצה מאוד אך ללא טיפול הולם הם עלולים לגרום לאי נוחות גדולה, לכאב ולעיתים גם לסיבוכים, החל מדלקת באגן, פגיעה בפוריות וחלקם אף נושאים סיכונים חמורים יותר.

לרפואה הסינית יש מענה יעיל לנשים ולגברים שפיתחו זיהומים במערכת המין, בין אם על רקע מגע מיני – למשל כתוצאה מהדבקות בווירוס הפפילומה, ההרפס ודומיהם ובין אם על רקע התרבות יתר ושגשוג של חיידקים או פטריות שנמצאים באיברי הרבייה באופן טבעי ואינם מועברים במגע מיני, כמו זיהומי ואגינוזיס חיידקי או פטריית הקנדידה בנשים למשל.

פרוטוקולי הטיפול המקיפים לזיהומים במערכת המין על פי הרפואה הסינית מבוססים על ספרות מקצועית (מטריה מדיקה), ניסיון קליני מצטבר רב-שנים, שאליהם מצטרף בשנים האחרונות ידע מחקרי מודרני. הם כוללים:

  • דיקור המיועד לשיפור התפקוד החיסוני ולתמיכה ואיזון במצבי מתח (מתח מתמשך עלול לגרום לירידה בחיסוניות ולאפשר למזהמים לשגשג)
  • נטילת תמציות צמחי מרפא מרוכזות בעלות פעילות “נוגדת חום ורעילות” (זהו מונח מהספרות הרפואית הסינית שמתייחס לצמחי מרפא בעלי פעילות אנטי-מיקרוביאלית, אנטי-ויראלית, נוגדת-זיהום ודלקת)
  • שטיפות מקומיות אפקטיביות על בסיס תמציות צמחי מרפא ושמנים אתריים
  • תזונה ייעודית בראייה סינית

הטיפול יכול להיעשות גם במקביל לטיפול הרפואי הקונבנציונלי, בשיתוף פעולה עם הרופא המטפל, תוך ביצוע בדיקות ומעקבים שוטפים.

תוכלו לקרוא בפירוט על הטיפול בגישת הרפואה הסינית  בקונדילומות כאן ועל הטיפול בקנדידה כאן

אם אתם סובלים מבעיה זיהומית כלשהי אל תחכו. צרו עמי קשר  דרך האתר, דרך המייל שלי [email protected] או בטלפון 054-4611683 לקביעת פגישת טיפול אישית ומקצועית, להתייעצות, או פשוט לשיחת תמיכה והכוונה.

שלכם,
מור

המוצרים שלי

נגישות
Search
דברו איתי
דברו עם מור
איך אפשר לעזור