10% הנחה על כל האתר + משלוח חינם מעל 399 ₪

Search
Close this search box.

אלופציה – יומן החלמה סיגלית

אלופציה – יומן החלמה סיגלית

שמי סיגלית, בת 32, לפני כשמונה חודשים הופיע לו מוקד קטן של קרחת בקרקפת. בהתחלה נבהלתי כי בלי שום התראה מוקדמת, בוקר אחד הוא פשוט הופיע. מיד פניתי אל רופא עור שהרגיע אותי ואמר שזה נובע מלחץ ושאין לי מה לדאוג זה יעבור לבד. הקשבתי לו והמשכתי כרגיל.

אחרי שבועיים הופיעו עוד שניים, בשלב זה כבר ממש נתקפתי בהלה, בחיים שלי לא חשבתי שלי זה יקרה משהו כזה.. תמיד החמיאו לי על שיער בריא ושופע ושאלו אותי מה אני עושה שהוא נראה ככה. 

ניגשתי שוב לרופא שנתן לי משחות וזריקות סטרואידים אך לא עזרו… הלכו והופיעו עוד ועוד מוקדים… כשהתחלתי להקריח גם בחלק הקדמי של הקרקפת כבר הייתי מיואשת. בכיתי המון… עברתי ימים ולילות שלמים של תסכול וחוסר הבנה למה זה קורה לי. 

בסופו של דבר החלטתי לא לוותר והתחלתי לחפש באינטרנט פתרון אחר, וכך הגעתי אל מור, קראתי יומני החלמה של בנות שגם “חלו” באלופציה, אני כותבת במרכאות כי זו לא באמת מחלה, זו סוג של “מחלה אסתטית” כאשר המערכת החיסונית תוקפת את הגוף שלנו וחושבת שמשהו לא תקין, ולכן מתחילה נשירת שיער פתאומית שגורמת לקרחות, אין כאב פיזי, אך הכאב הנפשי והחוסר ביטחון שהמחלה הזו גרמה לי היה נורא ואיום, לא מאחלת לאף אחד! 

בשיחת הטלפון הראשונה שלי עם מור, קיבלתי טלפונים של מטופלים שלה שעברו את זה, והם הפיחו בי ניצוץ של תקווה.

בעזרת מור המקסימה והנתינה והיחס שלה כבר בטיפול השלישי החלה צמיחה, הייתי בעננים ומאושרת כל כך כאשר ראיתי ניצנים של צמיחת שיער שוב. 

הגעתי אל מור בדצמבר 2016, היום באפריל 2017, פחות מחצי שנה, כל המוקדים שהקריחו צומחים!!!

חשוב לי לכתוב כאן את יומן ההחלמה שלי, כי אני יודעת מה מרגישה מי שחווה את זה. בנות ובנים – יש פתרון!!! ממליצה על מור בחום, אני גם מאשרת למור למסור לכל מי שמעוניין את הטלפון שלי על מנת לשמוע ממני על התהליך שעברתי בשמחה. 

מור אין לי דרך להודות לך באמת, את עושה עבודת קודש!!! 

תודה ענקית על הכל!

את מוזמנת ליצור עמי קשר דרך האתר, דרך המייל שלי [email protected] או בטלפון 054-4611683 לקביעת פגישת טיפול אישית ומקצועית, להתייעצות, או פשוט לשיחת תמיכה והכוונה.

המוצרים שלי

נגישות
Search
דברו איתי
דברו עם מור
איך אפשר לעזור