10% הנחה על כל האתר + משלוח חינם מעל 399 ₪

Search
Close this search box.

נשירת שיער אחרי לידה – יומן החלמה קרן

בחורה חופשייה עם זרועות ידיים פתוחו בדשה פרחים צהובים, אלופציה - יומן החלמה לירז

קוראים לי קרן ואני בת 32.
לא באתי לספר לכם סיפורים, אלא לשתף אתכם בתהליך שעברתי ומנסיוני האישי, כמו שנאמר: “אין חכם כבעל ניסיון”.

אל מור הגעתי במקרה (מקריות ששינתה לי את החיים), לאחר שילדתי את בתי הראשונה ההורמונים השתוללו ואיתם השיער שהחל לנשור ולנשור אני יודעת שזו תופעה ידועה ושאני לא הראשונה שזה קרה לה אבל התופעה הזאת יכולה להימשך שנה ואף יותר ומסיפורים ששמעתי מחברות שלי החלטתי  שאין סיבה שאחכה שנה כדי שהנשירה תיפסק ואין סיבה שאתהלך עם ביטחון עצמי נמוך וראש חצי ערום.  הנשירה הייתה כל כך מסיבית ומפחידה שכבר חודש לאחר תחילת הנשירה היה אפשר לראות את הכמות הפוחתת ופוחתת של שערי מה שהפחיד אותי מאוד וגרם לי לחוסר ביטחון עצמי ותחושה נוראית, פשוט התביישתי. סקפטית, מדוכאת  ובעיקר חסרת אמונה כי הרי אף אחד עוד לא המציא פתרון להתקרחות או הצמחת שיער, לפחות לא כזה שידעתי עליו, החלטתי לחפש פתרון ולא האמנתי כשמצאתי אחד כזה (את מור).  אל מור הגעתי עם הרבה ציניות ויהירות מסוימת מה כבר אפשר לחדש לי חשבתי לעצמי, אבל כמו כל בנאדם שנמצא במצוקה והמצב גם ככה היה כבר על הפנים החלטתי שאין לי מה להפסיד ואכן בדיעבד זאת הייתה אחת ההחלטות הטובות ביותר שעשיתי למען עצמי.

כשנכנסתי לקליניקה לא הייתי בטוחה בכלל שמור תצליח לעזור לי אבל משהו בביטחון  שלה ובאבחון המהיר שלה גרם לי להרגיש שכנראה היא יודעת על מה היא מדברת. יחד עם זאת, היה לי ברור שאני רוצה לראות תוצאות כאן ועכשיו! מור אמרה לי שכבר תוך שבועיים שלושה אוכל לראות שהנשירה תיפסק כמובן שלא האמנתי ויותר מזה כי אחרי חודשיים שלושה אוכל לראות גם צמיחה מחודשת בנקודה  זו כבר חשבתי שהיא ממש נסחפת ושקודם כל רק תעצור לי את הנשירה שלא תספר לי סיפורים אבל התוצאות לא איחרו לבוא והיו כל כך מהירות וקרו בדיוק כמו שהיא אמרה הנשירה פסקה תוך שבועיים שלושה – פשוט לא האמנתי!!!

מצב הרוח שלי חזר, הביטחון התחיל לעלות והסקפטיות נעלמה.  כמובן נשארתי והתוצאות המשיכו להפתיע במהלך החודשים הבאים השיער החל להתחזק והברק חזר אליו התחילו צמיחות קטנות ולאחר תקופה נוספת נראה מלא יותר ובריא יותר.  אין לתאר את האושר שחשתי ואת ההקלה שהייתה בליבי. כיום אני שנה אחרי הלידה והשיער נראה בריא מלא ועם ברק.

מור תודה! תודה שהיית כל כך מקסימה ומבינה תודה על האוזן הקשבת, תודה שהיה לך אכפת, תודה על הטיפול המסור ותודה על זה שהצלת אותי והשבת תפארה ליושנה, את אדירה!!!

קרן

את מוזמנת ליצור עמי קשר דרך האתר, דרך המייל שלי [email protected] או בטלפון 054-4611683 לקביעת פגישת טיפול אישית ומקצועית, להתייעצות, או פשוט לשיחת תמיכה והכוונה.

המוצרים שלי

נגישות
Search
דברו איתי
דברו עם מור
איך אפשר לעזור