10% הנחה על כל האתר + משלוח חינם מעל 399 ₪

Search
Close this search box.

נשירת שיער אצל נשים – יומן החלמה סמדר

בחורה כותבת ביומן לאלופציה - יומן החלמה לירז

מור יקירתי,
ראשית אני רוצה להודות לך על הטיפול המסור, על המקצועיות, האמונה ועל הדרך הבלתי מתפשרת בכדי להגיע לתוצאות בזמן כל כך קצר ושנית על מי שאת, כן מיוחדת במינה, צנועה, אמיתית וזה ממש בלשון המעטה.

הגעתי לקליניקה לפני מספר חודשים לאחר כשנה בה התנסיתי בדיאטה שאמנם צלחה בירידת המשקל אבל פגעה בי קשות פיזית ובהרבה מובנים גם נפשית. החלה אצלי נשירת שיער איומה. איבדתי פלומות של שיער במשיכה קלה, מצב שפיתח אצלי חרדות איומות.  את התשובות לא מצאתי אצל הרופאים ובניסיון נואש הגעתי למור.
אחת הסיבות שאני מעלה את הדברים על הכתב היא לאו דווקא ההצלחה בטיפול אלא נקודה מאד חשובה שאני מנסה להבהיר ומקווה שתעזור לכל אלה שהרגישו וירגישו כמוני!

ההתמודדות האמיתית של מור היא לאו דווקא עם הטיפול אלא עם העובדה שאנשים שכבר מגיעים אליה חוו כל כך הרבה אכזבות ומגיעים חסרי אמונה שכבר מישהו או משהו יכול לעזור להם.
עם זאת, אני רוצה לספר שהחיבור ביני ובין מור היה מיידי,  אנרגטית וגם לאחר מספר מילים שהחלפנו בהן הבנתי לאלתר שהגעתי למקום הנכון.
אני היום יודעת היטב שהסוד להצלחה בטיפול זה היא האמונה במטפל והתמדה בטיפולים ובמרשמים לצמחי המרפא לנשירת שיער אותם חייבים לקחת לפי ההוראות ובזמן.

במקרה שלי, התוצאות לא איחרו להגיע.
לאחר מספר שבועות של התמדה לא רק שהפסיקה לי הנשירה אלא שיצאתי מחוזקת גם נפשית וגם פיזית ומעבר לכל זכיתי גם להכיר מטפלת מדהימה שתלווה אותי ואת משפחתי לאורך הדרך.

תודה לך שוב יקירתי,

סמדר מפתח תקווה

את מוזמנת ליצור עמי קשר דרך האתר, דרך המייל שלי [email protected] או בטלפון 054-4611683 לקביעת פגישת טיפול אישית ומקצועית, להתייעצות, או פשוט לשיחת תמיכה והכוונה.

המוצרים שלי

נגישות
Search
דברו איתי
דברו עם מור
איך אפשר לעזור