10% הנחה על כל האתר + משלוח חינם מעל 399 ₪

Search
Close this search box.

נשירת שיער מסיבית – יומן החלמה רויטל

נשירת שיער מסיבית - יומן החלמה רויטל

פני שהגעתי למור, חוויתי משבר קשה.  לבתי בת השמונה עשרה החלה נשירה איומה שעם הזמן החמירה עד לכדי נשירה מסיבית.   ערב אחד לאחר שבתי חפפה את שערה, היא פרצה בבכי למראה כמות השיער שנותר במברשת.  כמוהה גם אני נחרדתי נורא ונכנסתי לאינטרנט לחפש פתרון מידי.  לאחר חיפוש ממושך הגעתי לאתר של מור קראתי את יומני ההחלמה ומיד השארתי לה הודעה.  מור חזרה אלי עוד באותו הערב ולאחר שיחה קצרה עמה הרגשתי מיד הקלה, היא הרגיעה אותי ונתנה לי הרגשה שהכל יסתדר.  תוך כדי שיחה ידעתי שהגעתי לכתובת הנכונה וסוף כל סוף לאחר כל כך הרבה לילות מלאי חרדה הלכתי לישון רגועה במקצת.  מור ביקשה שנערוך בדיקות דם מסוימות ומיד בפגישה הראשונה זיהתה את הבעיה והבטיחה שהיא יכולה לעזור.
כבר לאחר שני מפגשים ניראה השיפור הראשון ולאחר כשלושה חודשים הנשירה נעצרה בדיוק כפי שחזתה.  המשכנו להגיע למור פעם בשלושה חודשים עד שביתי התגייסה.

הטיפול של מור בדיקור וצמחי מרפא שהותאמו בדיוק לצרכים של בתי והאבחנה המהירה של הבעיה הצילו את רעמת השיער היפיפיה שנפגעה – הנשירה פסקה לחלוטין!

אני מודה לאל שניתקלתי במטפלת ששינתה את חיי בתי וחיי.  היום אני מבינה את משמעות הדברים ולכן  אני רוצה לספר לכל מי שניקלת בבעיה דומה שיש פתרון והפתרון הוא: מור אפריאט.

מור את אישה מדהימה, מטפלת מקצועית רגישה ומבינה.  משפחתי ואני מודות לך על כל התמיכה, הטיפול היעוץ וההבנה.

תודה ענקית,

רויטל.

את מוזמנת ליצור עמי קשר דרך האתר, דרך המייל שלי [email protected] או בטלפון 054-4611683 לקביעת פגישת טיפול אישית ומקצועית, להתייעצות, או פשוט לשיחת תמיכה והכוונה.

המוצרים שלי

נגישות
Search
דברו איתי
דברו עם מור
איך אפשר לעזור