10% הנחה על כל האתר + משלוח חינם מעל 399 ₪

Search
Close this search box.

נשירת שיער נשים – יומן החלמה דניאל

בעיות פריון - יומן החלמה מיטל

למור היקרה,
קודם כל חשוב לי להודות לך מכל הלב על הטיפול האיכותי, המקצועיות, היכולת המדהימה שלך לזהות את הבעיה ולתת את הפתרון היעיל והמתאים ביותר עבורי.
אני רוצה שתדעי שבלעדייך לא הייתי מגיעה לתוצאות שהגעתי אליהן היום- על כך תבורכי!

אני הגעתי אלייך לקליניקה באופן מקרי לחלוטין דרך האינטרנט.  קראתי באתר שלך את כל התגובות של לקוחותייך ובאמת התרשמתי שאת משהו מיוחד ושאצלך אני סוף סוף אצליח להשיג פתרון יעיל ואמיתי.
אני בעצם חוויתי דילול קל בשיער מקדימה.  השיער שלי נחלש בצורה נוראית והיה חסר חיוניות בעקבות רמת ברזל נמוכה שליוותה אותי מספר שנים ובעקבות החלקות שעשיתי שפגעו לי בזקיקי השיער.
ניסית לפנות לכל כך הרבה רופאי עור מומחים – ללא הצלחה!

כשהגעתי אלייך קבלתי טיפול שונה לחלוטין, טיפול ממוקד בנשירת שיער ובקרקפת.  ביצעת לי דיקור סיני  בקרקפת בשילוב של החדרת צמחי מרפא  לנשירה פעילים.
הכנת לי מרשם לפורמולת צמחים שרקחת והבאת לי תרסיס להתזה יומיומית על הקרקפת להשלמת הטיפול.
הסיבה העיקרית שבגללה אני כותבת לך את המכתב היא קודם כל כדי להודות לך כי החזרת לי את השיער שלי במתנה והסיבה הנוספת היא – בשביל שאנשים אחרים שמתוסכלים כרגע מבעיה דומה לבעיה שהייתה לי יקראו ויתרשמו ויגיעו לטיפול היעיל ביותר שיכלו לקבל בדיוק כמו שאני הגעתי וימצאו סוף סוף פתרון אמיתי.

תודה לך יקירתי,

דניאל.

את מוזמנת ליצור עמי קשר דרך האתר, דרך המייל שלי [email protected] או בטלפון 054-4611683 לקביעת פגישת טיפול אישית ומקצועית, להתייעצות, או פשוט לשיחת תמיכה והכוונה.

המוצרים שלי

נגישות
Search
דברו איתי
דברו עם מור
איך אפשר לעזור