10% הנחה על כל האתר + משלוח חינם מעל 399 ₪

Search
Close this search box.

נשירת שיער נשים – יומן החלמה הדס

יומן החלמה עמית

הכל התחיל בגיל ההתבגרות. אז החלה לי נשירת שיער שרק הלכה והחמירה עם חלוף השנים, כך שכשהגעתי למור, שערי היה דליל מאוד. היו איזורים שכבר נחשבו לקרחות קטנות. הוא היה דהוי וחסר חיים והיה לו מגע של קש.
כמובן שלפני מור הייתי אצל אינספור רופאים ולכולם היה מכנה משותף – “אין לנו פתרון לבעיה שלך“.
היו כאלו שחשבו שאין כלל בעיה שגורמת לנשירת שיער, כי לא נראה שום חוסר בויטמין או בכל חומר אחר לפי בדיקות הדם הרבות שעשיתי.
בנוסף ניסיתי גם כל מיני משחות לטיפול בנשירת שיער נשים ותוספי מזון שונים שנועדו לחזקו אך כמו שכבר ניחשתם גם זה לא עזר,
מרוב ייאוש ניסיתי גם תרופות סבתא שונות ומגוונות כמו מריחת ביצה ושמן וכל מיני דברים אחרים בשיער תוך המתנה תחת השמש כאשר עיתון מכסה את שערי..מצחיק אהה..?

הייתי כבר ממש מיואשת ומאוכזבת מהרפואה הקלינית. שיא האכזבה היה כאשר רופא מומחה לעניין אמר לי
”אני לא רואה סיבה לנשירה, ככל הנראה מדובר בגנטיקה.  אין מה לעשות חוץ מלהתפלל שלא תהיה לך קרחת עד גיל 40“
מופתעים?….  גם אני הייתי.

לאחר שהשתחררתי מהצבא המצב לא השתפר אלא להיפך החמיר עוד יותר. החלטתי שכאשר תהיה לי קרחת שלא אוכל לכסותה על ידי איסוף השיער, אגש לעשות השתלת שיער.
אימי שלא בחלה בחיפושים אחר פתרונות (היא זו שאחראית לכל תרופות הסבתא שניסיתי ממוקדם) הגיעה לאתר של מור ושיכנעה אותי לנסות עוד פעם אחת.
כשהגענו למור ושמעתי שהיא כל כך בטוחה בכך שתצליח להפסיק לי את נשירת השיער ואף להצמיח לי את השיער בחזרה. לא האמנתי לה. אתם יכולים להאשים אותי?
היא דיברה איתי על התמדה בלקיחת הצמחים (כדורים ונוזל) ובהגעה לפגישות הדיקור אחת לחודש ואני אמרתי שזה החלק הקל עבורי היות שהחלק הקשה היה להאמין שהיא והרפואה הסינית המשלימה יוכלו להצליח במקום שהקלינית נפלה…

ואכן היא הוכיחה לי שכן!

תוך שבועיים הנשירה שלי הפסיקה כמעט לחלוטין, השיער קיבל חיים, צבעו העמוק חזר וגם מגע המשי.
לפי מה שמור תיארה בפגישה הראשונה, השיער היה אמור להראות צמיחה מחודשת תוך 4 חודשים, אך היא הפתיעה אותי כי תוך חודשיים כבר לא ראיתי את הקרקפת.

השיער התמלא מאז (היום אני כמעט שנה אצלה) ואני מתגאה ללכת עם שיער פזור תוך שהוא מתנופף לו ברוח!

את מוזמנת ליצור עמי קשר דרך האתר, דרך המייל שלי [email protected] או בטלפון 054-4611683 לקביעת פגישת טיפול אישית ומקצועית, להתייעצות, או פשוט לשיחת תמיכה והכוונה.

 

המוצרים שלי

נגישות
Search
דברו איתי
דברו עם מור
איך אפשר לעזור