10% הנחה על כל האתר + משלוח חינם מעל 399 ₪

Search
Close this search box.

נשירת שיער נשים – יומן החלמה מירב

בחורה מריחה פרח חמניה תמונה רקע לשיער דליל יומן החלמה נטע

שמי מירב, אני מעוניינת לספר את הסיפור שלי בכדי לעזור לנשים שסובלות מנשירת שיער.

אני בת 57, הגעתי למור עקב בעיית נשירת שיער רצינית שסבלתי ממנה לאורך 6 שנים.
למעשה, דבר לא עזר ולהיפך המצב הלך והידרדר מדי יום, כשהייתי מוצאת באופן קבוע שערות על הרצפה לאחר שהברשתי את שיערי וגם כשלא וכשחפפתי את שיערי. כשהסתכלתי במראה ראיתי לפניי אישה שמאבדת את שיערה ואת נשיותה.

מה לא ניסיתי במשך כל השנים האלה? תוספי המזון למיניהם, מריחות של מינוקסי מיוחד לנשים, שמפו לנשירת שיער ולחיזוק שורשי השיער, תזונה מיוחדת שעליה קראתי באתרים השונים.  השתמשתי באבקות למיניהן שנועדו לכסות את ראשי המתקרח.  לבסוף בלית ברירה פניתי לפתרון של תוספת שיער שאומנם פתרה את הבעיה חזותית, אך אני עדיין ידעתי מה מסתתר מתחת לתוספת.
הדבר השפיע על מצב רוחי, מצבי הנפשי, הייתי בדיכאון ובקושי יצאתי מהבית. לא היה לי חשק ליצור (אני סופרת במקצועי) ואף איבדתי את החשק להמשיך ולכתוב.
המשכתי לחפש באתרים השונים פתרון לבעייתי. על הזמן חלמתי שיום אחד ימציאו תרופה חדשה להתקרחות נשית ואוכל להתעורר מהסיוט הזה.
מה גם שמצאתי יותר חומר על התקרחות גברית מאשר על התקרחות נשית, אולי בגלל הבושה של הנשים שמסתירות את זה מאחר שאם לגבר זה יכול להיות מצב שלא כ”כ יפריע לו ואפילו להיחשב סקסי, אצל אישה שהשיער עבורה הוא הפרט הכי חשוב (מי כמוני יודע) נוצרת בושה לספר אפילו לחברתה הקרובה ביותר או למשפחתה ולעיתים אפילו לבן זוגה או לבעלה.

הייתי בייאוש מוחלט עד שלילה אחד, שוטטתי באתרים הקשורים לנשירת שיער והנה נתקלתי באתר של מור אפריאט.  החלטתי לעשות ניסיון אחרון לפני הצעד האחרון – השתלת שיער, מאחר ועם פיאה לא רציתי להסתובב גם בגלל שמזיעים איתה בקיץ, גם בגלל תחלופה של פיאות מדי שנה-שנתיים וכן בגלל מחירן הגבוה של פיאות שנראות סביר וגם בגלל שרציתי את שיערי המקורי בחזרה!
הגעתי למור כשאני ספקנית. לא ממש מאמינה ביכולת של הצעירה שמולי  שהייתה בטוחה כל כך ביכולתה לעזור לי (אני רוצה לציין שהיא לא הבטיחה דבר עד שראתה אותי).
אמרתי לעצמי שאין לי מה להפסיד! מור ציינה שתוך חודשיים תיפסק הנשירה ולאחר 4 חודשים מיום שהפסיקה הנשירה תחל גם צמיחה מחודשת.  מה שמדהים, שזה קרה הרבה לפני כן – תוך 4 חודשים !!!
מיום שהתחלתי בטיפול ולא כפי שהבטיחה מור מיום הפסקת הנשירה, קרי 6 חודשים לפי החישוב של מור,  החלה הצמיחה.
אני כותבת את היומן הזה עם תחושה של אושר אני מאושרת ששיערי האמיתי חזר לראשי, שאיני זקוקה עוד לתוספות או פיאות, לא לתכשירים מריחים על הראש ולא להבטחות שווא להצמחת שיער בעשרים וארבע שעות של חברות ויטמינים למיניהם.
ואני מודה על כך למור מאוד!!!
אציין שהמחירים שגובה מור עבור טיפול בנשירת שיער אצל נשים הם בהחלט סבירים ולפי הכרתי את מור הם נועדו לאפשר לכל אישה שזקוקה לטיפול להגיע ולקבל אותו.
היחס שמור נותנת למטופל, הוא יחס אישי, אמפטי, נעים ומשרה בטחון ואמון במטופל שהוא בידיים בטוחות ובידי מי שיודעת את מלאכתה!
מכאן כתבתי …
מאחלת לכל אחת מכן להחלים כמוני,

מירב.

את מוזמנת ליצור עמי קשר דרך האתר, דרך המייל שלי [email protected] או בטלפון 054-4611683 לקביעת פגישת טיפול אישית ומקצועית, להתייעצות, או פשוט לשיחת תמיכה והכוונה.

המוצרים שלי

נגישות
Search
דברו איתי
דברו עם מור
איך אפשר לעזור