10% הנחה על כל האתר + משלוח חינם מעל 399 ₪

Search
Close this search box.

פוריות האישה – יומן החלמה רונית

אנדומטריוזיס - יומן החלמה אילנית

הגעתי אלייך לחוצה ופסימית בגיל 39 וחצי,  לאחר שהרופאים הרגילים אמרו לי  בפנים דואגות או לא מאירות פנים במיוחד… שאני צריכה להתחיל לחשוב על תרומת ביצית, בגלל שרמת ה FSH שלי הייתה גבוהה.
את ישר אמרת לי ברוגע שלך שזו לא בעיה ואפשר להוריד את זה בעזרת צמחי מרפא ודיקור  חודשי ואין לי מה להילחץ.

התחלנו להיפגש אחת לחודש, כשהטיפולים אצלך היוו עבורי תמיד שעה של רוגע. אם זה באווירה הקיימת אצלך בחדר הטיפולים, אם זה טיפולי הרפלקסולוגיה שהתמכרתי אליהם ואם זה פשוט החברות שנוצרה בינינו.

מכיוון שאני לבדי, פחדתי להיכנס באמת לתהליך ללא זוגיות בריאה ובמשך שנתיים, בהן דחיתי ודחיתי את תחילת הטיפולים שהיו אמורים להביא אותי למצב הריוני,  לא פיספסתי שום טיפול אצלך והתמדתי לקחת את פורמולות צמחי המרפא שהרכבת עבורי.

עוד חייבת לציין שיצא לי גם לחוות אותך כמטפלת לכאבי גב. כמה פעמים קראתי לך “קוסמת”? באתי אלייך תפוסה וממוטטת ולאחר שידעת איפה ללחוץ – הכאבים עברו ממש כמו קסם.
רמת ה-FSH היא מדד משתנה, מספר חודשים לאחר שהתחלתי בשגרת הטיפולים אצלך היא הלכה והשתפרה (המספרים ירדו) למרות שאחרי שנה עלתה שוב.
סמוך לגיל 42 “קפצתי למים” והתחלתי לנסות להיקלט להריון, עם  FSH 15 ונקלטתי, תודה לאל, בטיפול ההורמונלי הראשון (עם פרוטוקול קצר) בהזרעה.
אין לי ספק שבזכות הטיפולים אצלך ש”דישנו” את המערכת שלי  (וכמובן בזכות ההתמדה שלי), קופץ לי בבטן עכשיו, בשעת כתיבת שורות אלה, עובר חמוד כמובן כמובן.. בלי עין הרע…

אני חייבת להוסיף ולאמר לכל מי שמתלבטת וקוראת שורות אלה, שכ “פולנייה הגונה” יצא לי לבדוק איך עובדים מטפלים אחרים שעובדים בשיטת הדיקור.

תמיד חוזרת להודעות, גם בימים לחוצים מאד ויודעת לשמור על יחס אישי למרות שיש לך מספר לא מועט של מטופלות.

תודה מור יקרה,
את נשמה טובה, חברה והכי חשוב – מקצועית.

את מוזמנת ליצור עמי קשר דרך האתר, דרך המייל שלי [email protected] או בטלפון 054-4611683 לקביעת פגישת טיפול אישית ומקצועית, להתייעצות, או פשוט לשיחת תמיכה והכוונה.

המוצרים שלי

נגישות
Search
דברו איתי
דברו עם מור
איך אפשר לעזור