10% הנחה על כל האתר + משלוח חינם מעל 399 ₪

Search
Close this search box.

אלופציה – יומן החלמה יעל

אלופציה - יומן החלמה יעל

אחרי שמחלת האלופציה תקפה אותי בפ֫עם השניה עם גיוסי לצה”ל, נתקפתי כמובן בתסכול וחרדה והתחלתי לחפש פתרונות ודרכים לפתור את הבעיה ששוב נוצרה לי ופגעה לי באיכות החיים ובבטחון העצמי שלי.
לאחר שוטטות באינטרנט קראתי על מור ועל הטיפול המיוחד שלה שברוב המקרים הניב תוצאות, קראתי יומני החלמה והחלטתי שאני רוצה להתחיל אצלה את הטיפולים ולהיות אחת מאלה שירשמו יומן החלמה. הגעתי למור והכרתי אישה מדהימה שעושה את עבודתה מתוך שליחות ורצון עז לעזור, מור ליוותה אותי בתהליך הטיפולי בסבלנות, אכפתיות ודאגה יוצאת דופן וכמובן שלאט לאט החל שיפור… בנים ובנות שקוראים את זה, חוץ מהתמדה והגעה לטיפולים ולקיחת צמחים ותרופות שמור תתאים עבורכם, חשוב לדעת שצריך להגיע עם המון סבלנות ואופטימיות, זה תהליך שלוקח זמן ומשתנה בין בן אדם לבן אדם.
אני התמדתי בטיפולים במשך מעל לחצי שנה, בשלושת החודשים הראשונים לא ראו שום הבדל, לאחר מכן לאט לאט התחילה צמיחה מטורפת וכיום כל השיער שלי מלא ושופע בשיער.

בלי שום התלבטות אני ממליצה לכם להתחיל את הטיפול אצל מור כמה שיותר מהר!
מור תודה לך יקירתי מעריכה אותך המון

את מוזמנת ליצור עמי קשר דרך האתר, דרך המייל שלי [email protected] או בטלפון 054-4611683 לקביעת פגישת טיפול אישית ומקצועית, להתייעצות, או פשוט לשיחת תמיכה והכוונה.

המוצרים שלי

נגישות
Search
דברו איתי
דברו עם מור
איך אפשר לעזור