10% הנחה על כל האתר + משלוח חינם מעל 399 ₪

Search
Close this search box.

אלופציה – יומן החלמה מזל

אלופציה – יומן החלמה מזל

מור יקירה,
לכל דבר בחיים צריך השראה, כח מניע, וטיימינג וזה הזמן בעצם השעה והרגע של ההשראה המלאה לעשייה לסבלנות וסובלנות שלך. עד שהגעתי אלייך עברתי מדורי גיהנום מהאלופציה הארורה והמבישה כמו שהשכלת להגדיר אותה. אלפי שקלים הונחו על שולחנם של טובי הפרופסורים והמדענים וללא תמורה בעד האגרה. ימים כלילות הארוכים ללא שינה, דיכאונות מרים, ביטחון עצמי שואף לאפס !!!
חרדות שעטפו את גופי ונשמתי , מול המראה השתקפות של אשה שהיה לה השיער הכי יפה עד המותן ומעולם לא התהלכתי פזור תמיד ראש עגבנייה . ופתאום ללא הודעה מוקדמת נשירה שארכה חודשיים ימים עד לקרחת מוחלטת. כן האלופציה קוראים לזה. חרשתי באתרי האינטרנט עד שהגעתי אלייך מלאך מושיע. מלאך שלו יכולתי הייתי מבקשת ממלאכי עליון להגשים את משאלות ליבך. מלאך נחרץ, מלא אנרגיות טובות . אל תדאגי אמרת, השיער יצמח. ואני הייתי סקפטית מותשת, אמרתי לעצמי , מה כבר יכול להיות……..

מור נשמתי, על כל שערה שבראשי שצמחה וצמחו להן, נטעת בי זרעים של תקווה זרעים של חיים, זרעים של אהבה עצמית ובטחון עצמי. ואם זה לא מספיק הרי שאת גם פסיכולוגית נפלאה !!!

הזמן נתן אותותיו ואיתו האביב, וכעת אני מביטה בעצמי ורואה אותך ומברכת אותך שאלמלא לא היית היו ממציאים אותך. למען ייראו וייראו ולמען התודה והערצה שלי אלייך על כל החודשים של עקשנות, ערפדית שלי לא ויתרת ועדיין אני ממשיכה אצלך כי את הכח המניע. אוהבת לאהוב אותך יקירה. תבורכי משמיים אמן.

את מוזמנת ליצור עמי קשר דרך האתר, דרך המייל שלי [email protected] או בטלפון 054-4611683 לקביעת פגישת טיפול אישית ומקצועית, להתייעצות, או פשוט לשיחת תמיכה והכוונה.

המוצרים שלי

נגישות
Search
דברו איתי
דברו עם מור
איך אפשר לעזור