10% הנחה על כל האתר + משלוח חינם מעל 399 ₪

Search
Close this search box.

אלופציה – יומן החלמה מירב

יומן החלמה מירב

אני רוצה לשתף אתכם בסיפור שלי, כדי לחסוך מכל אחד ואחת מכם סבל ועוגמת נפש מיותרים, שאפשר למצוא להם מענה בחודשים ספורים, מבלי שיימשכו שנים כפי שקרה להרבה נשים.

בינואר 2015 הבחנתי בהתקרחות קטנה בקרקפת וכבר למחרת קבעתי תור לרופא עור.
כשהגעתי הרופא הסתכל על הקרקפת שלי ואמר שזה לא נורא, הוא  ייתן לי טיפות סטרואידים ותוך שלושה שבועות אני כבר אראה צמיחה של שיער והפסקה של ההתקרחות. לצערי הרב, תוך שבוע וחצי הקרחת גדלה פי שניים ונוצרו מוקדי התקרחות נוספים. עם החמרת המצב, התחלתי לחפש חומר על התופעה הקשה שאני חווה כאישה. לדאבוני, לא מצאתי מידע רב בנושא של התקרחות נשית. התחלתי לחפש ולהתעניין באינטרנט וכבר בתחילת החיפוש נתקלתי בקישור לאתר של מור אפריאט, ובו הציגו שתי מטופלות שלה את יומן ההחלמה שלהן בעניין נשירה והתקרחות נשים. ביומנן הן תיארו כיצד תוך חודשים ספורים שערן חזר לצמוח בזכות טיפול בדיקור סיני.
אני מודה ומתוודה שבאותה תקופה הייתי מאוד מאוד סקפטית לגבי רפואה סינית ולא האמנתי שדיקור יכול לפתור את הבעיה שלי. לכן המשכתי לחפש אחר רופאים מומחים שיוכלו לעזור לי. בהמשך הניסיונות שלי למצוא מענה לבעיה, הגעתי לאחת הרופאות  שמטפלת בהתקרחות נשית מזה שנים. בפגישה איתה היא עברה על בדיקות הדם שלי וראתה שהכול תקין. היא אמרה שלדעתה מדובר בבעיה תורשתית, וכדי למנוע את ההתקרחות המהירה שלי, היא המליצה על טיפול בכדורי סטרואידים לקבלת שיפור מיידי. פעלתי לפי עצתה ונטלתי את הכדורים במשך שלושה חודשים. למרות זאת, לצערי הרב המשיכו להיווצר אצלי מוקדי התקרחות נוספים שלא חלמתי עליהם, וחלקם אף התפשטו עד כדי כך שלא היתה לי אפשרות להסתיר אותם, בגלל נשירת השיער הדרסטית שהיתה לי, ונאלצתי להסתיר אותם באמצעות ספריי צבע לשיער באופן יום-יומי. במהלך שלושת חודשי הטיפול שבמהלכם נטלתי את הכדורים, לא הפסקתי לדלות מידע באינטרנט לגבי התקרחות נשית. כמו כן, התחלתי לברר בנוגע לפתרונות נוספים אפשריים כגון תוספות שיער למיניהן, פאות ועוד. אמנם פאה לא באה בחשבון מבחינתי, אבל בשל מצבי הנפשי לא היתה לי בררה, אלא לחפש פתרונות אסטתיים לבעיה שלי.
בכל חיפוש שלי באינטרנט מור אפריאט הופיעה כמי שביכולתה לתת מענה ופתרון לבעיה של נשירת שיער אצל נשים וגברים כאחד. למרות שהייתי סקפטית לגבי רפואה סינית, החלטתי ליצור קשר עם מור, במחשבה שאולי באמת יהיה בידיה פתרון. בשלב זה, כבר הייתי מיואשת ובמצב של התקרחות מתקדמת.

כשהגעתי למור, היא בדקה את מצבי ובאבחנה הראשונית שלה קבעה שאני סובלת ממחלת אלופציה. הייתי מאוד מופתעת, מפני שזאת היתה הפעם הראשונה ששמעתי את המילה “אלופציה” (מה זה בכלל? למה זה קורה? מאיפה זה בא?); תהיתי מדוע אף אחד מהרופאים שטיפלו בי לא הזכיר את המילה “אלופציה”, וכולם רק דאגו להסביר לי שזה תורשתי (כמובן שחקרתי את הנושא בהקשר המשפחתי שלי ולא מצאתי תשובות שיכולות להסביר את מצבי).

מור הרגיעה אותי ואמרה שאין לי סיבה לדאגה ושיש פתרון לבעיה שלי. היא הסבירה לי  על המחלה, איך הטיפול נעשה ואף הציגה לי תמונות של “לפני” ו”אחרי” של מטופלים ווידאה שאצור עימם קשר כדי שאהיה בטוחה בעצמי.

בנקודה הזאת הרגשתי שיש לי תקווה …

ראיתי מולי אישה מקסימה ולבבית שיודעת על  מה היא מדברת ומה היא עושה. מיד התחלנו בטיפול. מור המשיכה להרגיע אותי, ולצד זאת גם הסבירה לי עד כמה חשוב במקביל לדיקור, לצרוך צמחי מרפא שהם חלק בלתי נפרד מתהליך ההחלמה. באותו יום יצאתי מהפגישה עם מור בתחושת הקלה מדהימה, למרות הסקפטיות שהיתה בי.

התחלתי בטיפולים של פעם בשבוע בצירוף צמחי מרפא שנטלתי מדי יום, וכבר  בשבוע הראשון פסקה הנשירה בזכות צמחי המרפא. הדבר הכי מדהים שקרה הוא שתוך שלושה שבועות (כן, אתם קוראים נכון, שלושה שבועות!) התחילה לי צמיחה מחודשת של שיער, ותוך שלושה חודשים  סיימתי את הטיפול אצל מור כשראשי חזר להיות מלא שיער וללא קרחות. אני מצרפת תמונות שלי כדי שתוכלו להיווכח בעצמכם בפלאי הדיקור הסיני וכיצד בזכות מור אפריאט המדהימה חזרו אליי החיוך והביטחון.

מור, אני רוצה להגיד לך ת ו ד ה ענקית על הטיפול המסור, על ההבנה ועל השבת התקווה ללבי. את אישה מדהימה  וקסם של אדם. אני לא יודעת איך להודות לך על מה שעשית למעני, על החיים החדשים שהחזרת לי ועל המתנה שנתת לי. אני כל כך שמחה שהגעתי אלייך בזמן.

ואתם, נשים ילדים וגברים, יומן ההחלמה הזה נכתב למענכם. חשוב לי שאף אחד לא יחווה את הטראומה הנוראית  שאני חוויתי ושתדעו שיש פתרון למחלה ואין צורך לסבול.

כל מי שמעוניין ליצור איתי קשר ולשוחח בנושא, מוזמן לפנות למור והיא תקשר בינינו.

את מוזמנת ליצור עמי קשר דרך האתר, דרך המייל שלי [email protected] או בטלפון 054-4611683 לקביעת פגישת טיפול אישית ומקצועית, להתייעצות, או פשוט לשיחת תמיכה והכוונה.

המוצרים שלי

נגישות
Search
דברו איתי
דברו עם מור
איך אפשר לעזור