10% הנחה על כל האתר + משלוח חינם מעל 399 ₪

Search
Close this search box.

אלופציה – יומן החלמה רחל

יומן החלמה רחל

מור היקרה והמהממת,

אני גאה ונרגשת להצטרף למועדון המעריצים שלך!

הכל התחיל בינואר 2020. הבת שלי הסבה את תשומת לבי לחור קטן בשיער שלי. הסתכלתי במראה וחשכו עיני- קרחת קטנה ועגולה באמצע הראש..

לאחר בדיקה אצל רופאת עור לא מאוד סימפטית, הסתבר שיש לי עוד כמה מוקדים בשיער, שאפילו לא ראיתי. נכנסתי ללחץ אטומי, ובמקביל המוקדים גדלו וגדלו (והתאחדו אחד עם השני) עד שנהיו ענקיים ממש. מיותר לכתוב שנכנסתי לדיכאון ובכיתי בלי סוף. איך זה קורה לי בגיל 32, באמצע החיים? אומנם אלופציה לא גורמת לכאב פיזי, אבל אובדן שיער, שהוא סימן היופי של כל אישה, גורם לכאב ולסבל נפשי, פשוט כך.

אחרי שוטטות באינטרנט באחד הלילות, נתקלתי בפוסט של מטופלת של מור, ומשם הגעתי לקבוצת הפייסבוק של העמותה לחולי אלופציה. בקבוצה ראיתי עוד המון המלצות על מור, ואזהרות שלא כדאי לנסות זריקות סטרואידים, כי הן  נוטות להחמיר את המצב ועלולות לגרום לתופעות לוואי. הבנתי שסטרואידים לא יהיה הכיוון שלי. נכנסתי לאתר של מור, וקראתי במשך שעה את כל יומני ההחלמה שבנות פרסמו. מיומן ליומן הרגשתי שמצאתי את הפתרון המתאים לי והתחלתי להתמלא תקווה.

כבר למחרת בבוקר התקשרתי למור, שהבטיחה לי בקולה המרגיע שהכל יהיה בסדר, ולמרות העומס הרב בקליניקה שלה, הסכימה לקבל אותי כבר באותו שבוע.

לאחר כשבעה מפגשים, אליהם התמדתי להגיע כל שבוע, התחילה לי צמיחה עדינה ובהירה, ותוך מספר מפגשים נוספים השיער התחזק והפך להיות השיער השחור שלי, שחזר אלי בחזרה!! סוף סוף אני לא צריכה להתבייש בשיער שלי, סוף סוף אפשר להסתכל במראה בלי פחד ולהיראות ולהרגיש נורמלית, כמו פעם. יש לי דמעות שאני כותבת את זה עכשיו…

מור גם דחפה אותי לטפל בנפש שלי, בסיבות האמתיות שגרמו אצלי לאלופציה. בזכות העידוד של מור התחלתי ללכת לטיפול אצל פסיכולוגית ועל הדרך גם הביטחון העצמי שלי, ומערכות יחסים שלי עם אנשים קרובים השתפרו ממש.

מור היקרה והאהובה, איך אפשר להודות למי שהחזיר לך איבר מגופך, פשוט כך?

נלחמת עלי ועשינו דרך ארוכה כל כך ביחד, כשאת תמיד ידעת והרגעת אותי שבמלחמה הזאת את מנצחת, וצדקת!

ביהדות יש משפט שאומר: “כל המציל נפש אחת מישראל, כאילו קיים עולם מלא”. אין לי ספק שמה שאת עושה זה פשוט הצלת נפשות!

כבחורה מאמינה אני מרגישה שאת פשוט מלאך עם יכולות מיוחדות, שנשלח לכאן לעזור לחולי האלופציה באשר הם. חוץ מזה את פשוט אישה מדהימה עם אישיות עוצמתית ולב רחב כל כך, ותמיד יודעת לומר את המילה הנכונה, ולהשרות ביטחון ורוגע.

אני כ”כ שמחה שפגשתי אותך, וממליצה לכל מי שקורא את היומן הזה לא להסס ולא להמתין, לתפוס את האלופציה בזמן כמה שיותר מהר ולהתחיל דיקור. מכל התקופה שאני עם מור בקליניקה, ומכל הסיפורים שקראתי בפייסבוק, נוכחתי לראות שאין מישהו שמור לא עזרה לו, וזה בניגוד להרבה אנשים אחרים שעוסקים בטיפול אלטרנטיבי באלופציה..

אשמח לשוחח באופן אישי עם מי שמעוניין.

רחל

 

אני ממליצה לכם להיכנס ולקרוא בהרחבה על דרך הטיפול שלי באלופציה וגם את סיפורי ההחלמה של מטופלי.
וכמובן, אתם מוזמנים ליצור עמי קשר דרך האתר, דרך המייל שלי [email protected] או
בטלפון 054-4611683 לקביעת פגישת טיפול אישית ומקצועית, להתייעצות, או פשוט לשיחת תמיכה והכוונה.

שלכם,
מור

המוצרים שלי

נגישות
Search
דברו איתי
דברו עם מור
איך אפשר לעזור