10% הנחה על כל האתר + משלוח חינם מעל 399 ₪

Search
Close this search box.

פריון ואנדומטוריוזיס – יומן החלמה מיכל

פריון ואנדומטוריוזיס - יומן החלמה מיכל

היי לכולן, שמי מיכל קבסה בת 37 גרה בצפון והיום אימא גאה לשניים!!!

הגעתי למור לאחר גיהינום  ממושך של 3 שנים של כאבי בטן בלתי מוסברים, המון ביקורים במיון, עשרות רופאים, בדיקות דם ובדיקות שונות ומשונות.
יום אחד באחד מהמיונים, רופא מתמחה העלה את ההשערה שאולי אני סובלת מאנדומטריוזיס….. וכך,  החל מסע החיפושים שלי אודות מידע ומטפל שיוכל לעזור לי.

כל מי שמכירה / חוותה את התיחסות הרפואה המערבית לאנדו יודעת שאין לאחרונה יותר מידי מה להציע… במיוחד כשאת רוצה להיכנס להריון… יום אחד באחד משיטוטי הרבים באינטרנט אחר עזרה נתקלתי באתר של מור, נכנסתי והתחלתי לקרוא מה שבנות רשמו שם והחלטתי שאני חייבת חייבת לפגוש את מור.

קבעתי איתה פגישה, וכשנפגשנו הרגשתי לראשונה שהגעתי הביתה…שבאמת יש כאן מישהי שתוכל לעזור לי.

מור למן ההתחלה מאוד מאוד מאוד מקצועית ויסודית!!!!, ביקשה בדיקות דם, והנחתה אותי מה לעשות. בפגישה לאחר שיחת בירור ועיון בכל החומר הרפואי שהבאתי לה, היא המליצה על צמחים ייחודיים לטיפול באנדו’.   בתור התחלה היא נתנה לי לשתות כוסית קטנה עם צמחים ושאלה אותי את תהיה מסוגלת לשתות את זה?? כמובן שאמרתי לה כל מה שיגידו לי לעשות או לשתות/לאכול העיקר שהכאבים יעברו!!! מור הייתה זאת שהעירה אותי והאירה לי את הדרך!!! עד שפגשתי אותה ניסינו להיכנס להריון ללא הצלחה…

התחלתי לשתות את התמיסת צמחים שמור נתנה לי ולבצע במדויק את כל ההוראות שלה.

לאחר 3 חודשים נכנסתי להריון באופן טבעי!!!! (זאת לאחר שניסינו גם הזרעות).

מור ליוותה אותי גם במהלך ההיריון, עם כל הקריזות והפחדים והחששות שהיו לי והייתה בשבילה יותר ממטפלת !!!

לכל מי שקוראת את הסיפור שלי, אני ממליצה בעיניים עצומות על מור הן לטיפול באנדו’ והן לטיפול טבעי לפוריות!!!!! אין לי מילים לתאר את אסירות התודה שלי ושל בעלי כלפיה!!!! מור היא מטפלת בחסד עליון!!!! וכל מי שמוכנה לשמוע אני ממליצה עליה!!! אני יודעת שאני תמיד אהיה בקשר עם מור כי היא המצילה שלי!!!! מטפלת מדהימה שלנגד עיניה אך ורק טובת המטופלת ללא שיקולים זרים !!!!!!

אשמח לספר את הסיפור שלי טלפונית לכל מי שתרצה המלצה ממקור ראשון אודות הייחודיות והמסירות של מור!!!  הטלפון שלי שמור אצל מור לכל מי שרוצה!

מור היקרה תודה לך על הכל!!!!!!! אני יודעת שאהיה איתך בקשר תמיד!!!!

באהבה גדולה

מיכל לירן אור ובניה קבסה

את מוזמנת ליצור עמי קשר דרך האתר, דרך המייל שלי [email protected] או בטלפון 054-4611683 לקביעת פגישת טיפול אישית ומקצועית, להתייעצות, או פשוט לשיחת תמיכה והכוונה.

המוצרים שלי

נגישות
Search
דברו איתי
דברו עם מור
איך אפשר לעזור