10% הנחה על כל האתר + משלוח חינם מעל 399 ₪

Search
Close this search box.
אלופציה - יומן החלמה אייל

קנדידה

אני לא מכירה אישה שלא חוותה לפחות פעם בחייה את הגרד המציק שאליו נלוות שאר התופעות הלא נעימות (בלשון המעטה) של פטרייה וגינאלית. במקרים רבים אותה התנסות בודדת עשויה להפוך (לפחות לתקופות מסוימות) למעגל קסמים מתסכל של אגיסטן-הקלה זמנית-אגיסטן, וכשזה לא עוזר, ההמשך הידוע הוא טיפול בכדורים אנטי-פטרייתיים משולב בנרות ובמשחות. אבל די מהר מגיעה ההבנה המצערת שמדובר בפטרייה עקשנית שעם הזמן מפתחת עמידות לטיפול התרופתי הקונבנציונלי.

קנדידה היא פטריית שמר חד-תאית שנמצאת באופן תקין ונורמלי במעיים של כולנו, החל מגיל הינקות. היא הופכת להיות בעייתית כאשר היא מתרבה יתר על המידה (יש בדיקות מעבדה שמצביעות על רמת החומרה) ומפרישה רעלנים, שעלולים לגרום לתסמינים רב-מערכתיים לא נעימים. לחילופין, היא יכולה להתבטא נקודתית – כפטרת וגינאלית, שלרוב נוטה להפוך לכרונית.

מכיוון שהקנדידה שוכנת באופן טבעי במעיים, מטרת הטיפול אינה להכחיד אותה לגמרי (זה כנראה בלתי אפשרי), אלא להחזיר אותה לרמה תקינה. הרפואה הסינית עושה זאת בכלים טבעיים ובגישה פנים-מערכתית, המבוססת על דיקור למטרות חיזוק אנרגטי של מערכות הגוף, תזונה ייעודית, שימוש פנימי וחיצוני בצמחי מרפא בעלי פעילות אנטי-פטרייתית וכאלו בעלי השפעה חיסונית (לכך יש סימוכין מחקרי – תוכלי לקרוא על כך בהרחבה כאן) וכן נטילת  פרוביוטיקה – כשההמלצה היא לצרוך תוסף פרוביוטיקה ייעודי המבוסס על זני פרוביוטיקה ספציפיים שנמצאו מחקרית כבעלי פעילות אנטי-קנדידה.

הטיפול בגישת הרפואה הסינית מכוון לשורש הבעיה במטרה למנוע את ההישנות שלה, ויש גורמים שונים שנלקחים בחשבון למשל, שימוש בגלולות או בתרופות אחרות, מחלות רקע כגון סוכרת, גיל המטופלת – שבמקרים מסוימים עשויה להיות לו השלכה על רמת החומציות בנרתיק ועוד.

אם את סובלת מקנדידה ואת מעוניינת בטיפול יעיל בגישה סינית שמתייחס לשורש הבעיה, את מוזמנת ליצור עמי קשר דרך האתר, דרך המייל שלי [email protected] או בטלפון 054-4611683 לקביעת פגישת טיפול אישית ומקצועית, להתייעצות, או פשוט לשיחת תמיכה והכוונה.

שלכם,
מור


צור קשר

נגישות
Search
דברו איתי
דברו עם מור
איך אפשר לעזור