10% הנחה על כל האתר + משלוח חינם מעל 399 ₪

Search
Close this search box.

שחלות פוליציסטיות

סגולות ושימושים בקמומיל לשיער

שחלות פוליציסטיות היא אחת מהבעיות הרפואיות הנפוצות ביותר שבגללה נשים מגיעות אלי לטיפול ברפואה סינית. אולם העובדה המחקרית המפתיעה היא שכ- 70% מהנשים שלוקות בה כלל אינן מודעות לכך, והן לרוב מאובחנות רק בשלב מאוחר יחסית – בד”כ על רקע קושי להיכנס להיריון.

מדובר בתסמונת שמערבת את השחלות – אותו איבר רבייה נשי שבמצב תקין אחראי על ייצור ההורמונים אסטרוגן, פרוגסטרון וגם על כמות קטנה של אנדרוגנים (הורמוני המין הגבריים). אצל נשים עם שחלות פוליציסטיות  קיים חוסר איזון הורמונלי, בין היתר על רקע עלייה ברמות הורמון האינסולין – המקושרת לייצור מוגבר של הורמונים זכריים. הביטוי של התסמונת הוא בחוסר ביוץ, במחזור לא סדיר ובווסת דלה או בהיעדר ווסת (מכאן נובע הקושי להיכנס להיריון), ויש לה גם סימנים חיצוניים, כגון נטייה להשמנה בטנית, אקנה, התקרחות באזור המצח וצידי הראש ושיעור יתר.

נשים רבות שאובחנו עם שחלות פוליציסטיות מספרות לי שהן חשות כי הגוף שלהן בגד בהן, או שהן איבדו שליטה – על הגוף וגם על הכמיהה לפחמימות ולמתוקים. כחלק מהטיפול, אני מסייעת למטופלות להרגיש חיבור מחדש לגופן ולתחושת השליטה עליו, שמושגת באמצעות תזונה סינית, שמותאמת לצורכי הגוף ומאזנת רמות סוכר, דיקור סיני ופורמולות צמחי מרפא,  שמסייעים למערכת ההורמונלית הנשית לחזור לתפקוד תקין. אט אט הגוף חוזר לאיזון באופן טבעי, והוא לא מאחר להגיב בירידה במשקל, בהצמחת שיער הקרקפת, בעור נקי מפצעונים, באיזון הורמונלי ובביוץ ומחזור חודשי סדירים. את יכולה לקרוא בהרחבה על התסמונת ועל דרכי הטיפול הטבעי בה כאן .

מרבית הנשים עם שחלות פוליציסטיות בהן טיפלתי הגיבו היטב ומהר יחסית לטיפול. אני מזמינה אותך ליצור עמי קשר דרך האתר, דרך המייל שלי: [email protected] או בטלפון
054-4611683 לקביעת פגישת טיפול אישית ומקצועית, להתייעצות, או פשוט לשיחת תמיכה והכוונה.

שלך,
מור

המוצרים שלי

נגישות
Search
דברו איתי
דברו עם מור
איך אפשר לעזור